یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ | علی | ۰ نظر

من واقعا معذرت میخام که انقدر خل و چل بازیامو تحمل کردید باور کنید خودمم میخوام شکایت کنم چون چاق شدم چون بعد از هجده سالگی که فرستادن متو تیمارستان دیگه نطفه نداشتم م افسرده شدم و دیگه نتونستم درسمو ادامه بدم و خوشیام از بین رفت و زندگیم زیرورو شد و ریدن رو ما اصلا قرصی که بهم میدن یعنی ریسپریدون نوشته اختلال در قوای جنسی میاره الان امروز رفتم سونوکرافی نوشته بود واریکوسل داری من فکر میکردم وازیکتومی ام خود دکتره هم تعجب کرده بود که عمل کرپه ام قبلا یا نه بعد نوشت واریکوسل خلاصه زشته این عکسه ولی میزارن وقتی هم ریسپریدون نمیخوردم و میدیدم شهوت ندارم بعد دوبا ر دیگه به بهانه ی نخوردن قرص بستریم کردن و به دکتره هم گفتم که حافظم کم شده قرصه رو عوض کن ولی نکرد و ما اززیرش نتونستیم در بریم که قرص نخوریم خلاصه ما هم هیجده سالگی فکر میکردیم جادو شدیم بعد هی انواع دعا به خودم وصل میکردم که شهوتم برگرده ولی تا الان نشده حالا حتی نمیدونم از کی شکایت کنم و بابامم که میگفتم میل ندارم و زن هارو دوست ندارم و نطفه ندارم میگفت بزار برات زن بگیرم بری تو بغلش بعدببین میل داری یا نه خلاصه ما زیاد اذیت کردیم و عقده ی جنسی اصلا دارم شاید :( آقا قبلا اگه با کسی بد شنا اونجای بچه هارو میکشیدن قبلا درمردان الان مودبانه اینکارارو میکنن پس حواستون جمع باشه منم اگه شکایت نکنم پام باز شه اونجا بازم همینطوریم میکنن یقینا یادمه مادربزرگم میگف رحمم رو اشتباهی کارآموز بودن دوخته بودن اشتباهی!!!بعدمیگفت  یه عمل جراحی داشتم  شیراز اومدم دیگه اونم باز کردن همراش و تو عکسا نشون داده بوده مثکه رحمش رو دوختن و بابامم امشب میگف کسایی که چاق بشن سرپا زیاد وایسندمثلا درمردا رفته م خوندم ممکنه اینطوری بشن طبیعتا میگف منم دوبار یکی ش در دبیرستان حرکات ورزش سحت انجام داده بودم همینطوری شدم همین عمل رو داشته ام و تقصیر کسی نیست میگفت!!!ولی منکه میفمم...!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی