یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب همینطوری تسبیح انداختم شانسکی این درومد ولی اگه امتحان کرده باشین یک شکل هایی عجیب غریبی درمیاد این تسبیح که آدم شاخ درمیاره شکل ماشین شکل کف دست خعلی شکل های عجیبی درمیاد که باحاله وقتی ذکر گفتیم مثلا تسبیحات حضرت رو و انداختیم تسبیح رو روی زمین این اشکال بوجود میان بعد من دیروز یه شکلی از تسبیح عکسش رو دیدم که نوشته بود علی بعد امتحان کردم به اون زیبایی نتونستم تسبیح خودم رو علی بسازم بعد فکری به ذهنم خورد که میشه مسابقه گذاشت مثلا یه شکل خاص تسبیح مثل عکسی که گذاشتم عکسش رو بزارن بعد هرکس توانست شبیه ترین جور به عکس من بسازه تسبیحش رو برنده است!!! هم بلخره مردم میرن سر تسبیح و فرهنگش باب میشه هم بلخره مسابقه ی خوبیه و همه میتونن بدون استعداد خاصی شرکت کنن فقط من این جذابیت و مردم رو ندارم و دستگاه و رسانه و بازدیدکننده شو ندارم که بیان سراغم و مسابقه برقرار کنیم و روح علی طباطبایی شاد همش جلوی چشمامه نمیدونم چون به فکرشم اینطوری شدم و وسواسی شدم یا چیز دیگست یه شب بود شاید محرم بود یا زیاد نوحه گوش داده بودم خواب میدیدم در فضای هییت دارم پرواز میکنم و به عبارتی مهمان حسینیانم البته اینجور خوابا نادر میبینم خلاصه حس میکنم این سید بزرگوار هم مهمان امام حسین باشند و جاشون خوب باشه چون وقتی بهشون فکر کردم یاده این خواب که خعلی وقت پیشا دیدم افتادم روحش شاد

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی