یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

بعضی موقه ها یه فتنه هایی ازجاسوسان شیطانی هست که کاریشم نمیشه کرد حالا من مجبورم لو بدم چی شده ظهر توی خونه مون باشد که پسران و مردان گوش بدهند این روش رو و امتحان کنن اینکه خواهرم قهر کرده بود سر سفره که چرا مامانم تهدیگه سیب زمینی درست نکرده حالا هیچوقت اینکارو نمیکردیم درست و حسابی و از برنامه ی خندوانه هم گمونم به ذهنش خورده بود و مامانم هم طفلک یادش رفت و اینم قهر کرد و غروبر و غرغر میکرد و داد میزد تا اینکه من موقع نماز شده بود و گذشته بود هم وقتش یه خورده خلاصه منم خواب میدیدم که توی خواب بهم گفتن اذان و اقامه بگو و دلم گرفته بود به دلم خورده بود که قبل از نماز بخونم شانسکی تو خواب دیدم و دیگه ما اذان گفتیم بلند و قبلا هم میکفتما توی خانه ولی قطع کرده بودم و دو دل بودم دیگه نگفتم خلاصه روش همینه که بعضی وقتا جاسوسان و شیاطین افراد خانواده مخصوصا بچه روی سرش سوار میشن یا ختی زن ها  واینا طوری افسارشون رو بدست میگیرن که باید برای اونا زندگی کرد و حرف زد و اینا هم پشتیبانی میکنن یعنی فتنه و دعوا رو دوست دارند کلا شیاطین و دلسوزی هم میکنن و خریدار هم داره دعوای خانه خلاصه ما که همیشه عادت داریم و مساله ی مهمی نیست دیگه قدرت دارن و میکنن ومنم دیگه اذان رو که میگفتم طوری گفتم که روی خواهرم اثر روحانی بزاره و در نظرش گرفتم و او هم گفت اولش تو دلت بخون و دیگه اعصابش درست شد و بهش گفتیم غذا بخور و اصرار کردیم و قبول کرد و دیگه حتی قبلش هم نمازش رو خواند این یکی خواهرم وقتی دعوا میکنه خعلی لجوج نیست و خر نمیشه به اصطلاخ خلاصه همینه ها علاوه بر اثر روخانی اگر در هنگام فتنه بشنوه صدای خوش اذان رو میبینه دیگه از دعوا و صدای بد غرغر کردن که خریدار داشت صدای اذان ما مردان و پسران بهتره و کوتاه میاد و آروم میشه وگرنه روش فشاره و همینطوری ممکنه بدتر بشه وضع ولی صدای ما رساتر و بهتر و خریدارش هم خدا و فرشته هاست و آروم میکنه حتی اگر موقع نماز هم نباشه اذان بگیم همینه وضع یعنی من در نظر که میگیرم میبینم که وقتی کوچک بودم بابام موقع نماز که اذان میگفت اصلا اخلاق تند من عوض میشد و تا کلی وفت مهربان میشدم و روم تاثیر داشت تا نماز عشاء بعدی برسه و دوباره اذان بگه  خخخخ البته الان دیگه همش میره مسجد بابام و تو خونه نیست که اذان بگه و تو اتاقش نماز میخونه و نماز شب هم میخونه و دوستان خوبی داره

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی