یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الخالق البار

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ق.ظ | علی | ۱ نظر

آدم باید برای کارهایی که میکونه نیت خیر داشته باشه یعنی هم استادان و فرشتگان باید بدانن داریم چه میکنیم هم خودمون باید هدفگرایانه و طی برنامه عمل کنیم یعنی من گناه میکنم دیگه ساکت میشم و هیچی تو دلم نمیگم و دیوانه میشم از قضا این شیاطین هم فکر مارو میخونن و من متوجه شدم که داره خط رو خط میشه و دنیا هم دست جادوگرا و شیاطین و دستگاه جاسوسی است و ما هم وبلاگ داریم لذا الان بهمون میگویند یارو دیوانه است اصلا! چون با خودش هیچ صحبتی نمیکنه مثلا بگه برم آب بخورم و خودش یهو پا میشه میره البته آب خوردن مهم نیست صحبت که فکر مارو بخونید ولی مثلا من اگه زنی داشتم بخوام کتکش بزنم خدا ناراحت میشه ولی اگر نیت کنم و دلیل بیارم  که ای خدا به این دلیل من از دستش غضبناکم خوب خدا هم کمکم میکنه ولی اگه یهو عصبانی بشم پاشم بزنمش  خدا طرفداریم نمیکنه و باید نیت قوی ای و آینده رو و هدف رو هرچند کوتاه بگم به خدا تا پیشرفتم بده و باید پشتش تفکر کنم پشت هرکاری و محاسبه کنم قبلا هم توی فیلمام گفتم بعضی ها وسواسی میشن و نمیتونن نیت کنن ولی بعضی ها توی نیت کردن خدا گیرمیکنن و دو ساعت قبل نماز به خدا رجوع و تفکر و صحبت میکنن که ای خدا ما میخوایم نماز بخونیم یا میخوایم کمکم بار سفر دنیا رو ببندیم بیایم پیشت و میشینن با خدا صحبت میکنن و توی نیت گیر کردن و نیت مهمه و پیشرفت میده و باید قبل از اینکه شب بشه برای محاسبه و یا عمل کنیم و کتک بزنیم  قبلش محاسبه کنیم و با خدا در میان بزاریم یا براش حتی توضیح بدهیم همین توضیحی که میدیم باعث میشه منصفانه زنمون رو بزنیم و خدا یاوری کنه خدا سخت نگیره و سپردیمش به خدا و به نوعی توکل هم کرده ایم یعنی چند تا هدف زده ایم با توضیح نیتمون به خدا و خدا کمک میکند!مثلا برای آش نذری که بهم میزنن باید نیت داشت خوب!

  • علی

نظرات  (۱)

سلام خوبی؟
میگمااا شوما که اینهمه مطلب خوشکل میذارین خو ی خورده رنگا وارندگش کنین که مخاطب جذب متن بشه..
آخه ی خورده خسته کنندس..
فنتش ی شکله
مطلب طولانیه
و..
ی خورده رسیدگی به ظاهر مطالب بنظرم کار جالبی باشه..
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی