یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الذی خلق الانس والجان

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب داشتم میرفتم نماز صبح بخونم یه لحظه گفتم چراغ رو که روشن کردم کسی خواب نباشه روی مبلا ولی بد تصور کردم و خلاصه فکر رسید به اینجا که اگر مثلا شما یه دختری باشی که بخوان ماسکه یک خر رو بزارن روی سرشون اگر نترس باشی و فیلم بخوای بازی کنی و خبر داشته باشی که هیچ ولی اگر یهویی بیان روبروت از پشت مبل بیاد بالا جیع میزنی طبیعتا درست؟ ولی من خودم یه نوع دیگه به ترس نگاه میکنم چون دختران منتظرند و نگاهشون اینطوره که یکی میخاد بکشتشون و امنیت و پاکیشون رو بگیره و محض همین ذاتا میترسند ولی من مثلا نگاهم به این ماسک خر اینطوریه که آیا خطر داره یا نه در اولین لحظات که نگاه میکنم حالا من نمیدونم شما به یک ترس ناگهانی که ببینی چه واکنشی نشون میدهی بعضی ها از چند لحظه قبل انگار دلشون بهش میگه که خطر نزدیکه! و زلزله هم بیاد ترسی ندارن از تو رختخواب تکون نمیخورند البته زلزله تکونشون میده و اینا تو رختخواب حال میکنن و کیف میکنن و دلشون قرص و محکمه! و سومین حالتی که تجربتا دارم نه آزمایشی کردده باشم اینه که بچه ی کوچک خطر رو از روی مادرش احساس میکنه یعنی پلنگ صورتی هم بیاد توی خیابونا این نگاه میکنه که مادرش چه واکنشی داره و قبلا چی گفته یا عمل کرده غالبا اینطورین بچه ها! 

یه بار بچه ای بوده که  مریض میشه و حالش وخیم میشه بعد مادرش کلی دعا میکنه تا اونجا که میگه ای خدا عمر و جان منو بگیر ولی بچهکم خوب شه بعد در خونه شون باز بوده توی روستایی جایی زندگی میکرده اند بعد یه گاو میاد تو خونه و مادره یهو گاو رو میبینه میترسه ومیگه من نه من مریض نیستم اونی که مریضه توی این اتاقه و فکر میکنه که عزرائیل ع تشریف آورده!!! خلاصه ترس در فتنه رو باید تحقیق کرد بله این همه از فتنه 88 میگیم خوب آیندگان میگویند که ریشه اش کجا بوده وقتی در ایستگاه رادیو مانند وبلاگ من تحریم میشه و یه عده چشم دیدن پیشرفت و نظرات رو ندارن و میخوان قدرت نمایی کنند و زورشون میاد این تو ایستگاه رادیو یه زن بیچاره رو گداشتن این زن شونصد بار میگفت که پیامک بدهید بعد هیچ پیامی نمیرسه و فریاد میزنه 4 تا پیام فجش میاد حالا این زنه که میدونه که پیام ها کننرل شده هست یا اصلا شاید صداش هم نرسه انقدر تحریمه لذا به خودش میگه این فحش ها رو بخونم یا نه  اگه بخونم که زشته اگر نخونم هم که اینا زورشون زیاده حتما پیام مهمی بوده و باهام درگیر میشن و اینجا ها فتنه درست میشه چون در مقابل زورگو کسی وای نساده!!! وگرنه اگر فتنه دست آمریکا بوده که هیچ ولی میر حسین بدبخت که بگه تقلب شده و بریزین خیابونا این بدبخت که زورش نمیرسه بیش از این و آتش رو شعله ور کرد و باید خودش رو کنار میکشید اینا درست ولی ما هم حکومتمون ضعیف بود و از قبل میخواستن این اتفاقا طراحی شده بود و مثل بنزین ریختن روی آتش شد و حقشه این وضع بهتر از اینه که رئیس جمهور میشد و این همه فشار تحمل میکرد که حالا حبس خانگی باشه ما هم هستیم!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی