یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تفکر مدنی

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه مواقعی یه مامورینی برای ما که نویسنده ایم و تحت مراقبتیم میزارن که برعکس خفه مون کنند وقتی استاد تو کار نباشه همینه ها یا حسودی میکنن یا عاشق میشن این زنان و روانشناسم برای مراقبت از ما مرجع کامل و دلسوزی نیستش که لذا این ماموران پیش خودشون از راه دور گروه دا ن و میگن که مثلا من با فلان مامور زن وقتی باشه بهتر مینویسم حالا هدفشون کوفتن من هستا و خفه کردن و حسادت و صدای منو سرد و روی روانم هستنا اگه استاد دلسوز نباشه حکومت ایناست بعد پشت تلپزیون نشستن میگن مثلا من فلان برنامه هارو دوست دارم وکلی برنامه برای من میچینن از کجا معلوم علاقه های من هوس نباش و چیز غیر مفید نباشه لذا نباید حتما با من ساخت و تصمیم از راه دور گرفت و حالا که من مثلا تو خونه زیاد حرف میزنم پس فلان ماموپر جاسوسی کارش درسته نه خعلی حرفا بی مورده و اتفاقا من دارم رد میکنم و اینا خبره اند و هرکسی رو میدونن چه جور از پی اش درآن و بیچاره اش کنن وقتی استاد تو کارای ما نباشه بدبختمون میکنن و منم نه از شما میتونم دفاع کنم نه حداقل از خودم.....

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی