یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

دروغیات من

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

امروز توی لنزور زیر عکسم یه بزرگواری نوشته بود خدا دروغگویان را دوست ندارد حالا من خودشناس نیستم ولی میدونم لااقل به خدا که خعلی ذروغ گفتم حالا میتونه خدایی باشه که در دل بزرگان هست باشه نه خدای کعبه!! لذا نمیدونم دقیق کجا و کارم کجا گیره میتونه دروغ هایی باشه که سر نماز به خدا میگم میتونه دروغ هایی باشه که تو وبلاگ دادم ولی من که ارتباط و صحبت خاصی نمیکنم به خدا چه برسه بخوام دروغ هم بگم و کلا رانده شده ام!! خدایا منو برگردون جبران کنم و همش فکر میکردم و تربیت شده بودم اینطوری که نباید به خلق خدا دروغ گفت ولی انگار با وبلاگم افکار عمومی رو گول زدم مخصوصا چندین سال قبل که همش درمورد خدا طوری مینوشتم که انگار عارف کامل هستم ولی الانم روزی صحبت و وبلاگدهی با خدا رو ندارم یه دلیلش همین دروغاست و دروعگو هم کم حافظه است لذا اصلا یادم نمیاد چی به خدا گفتم در وبلاگ و وعده هام چی بوده اصلا!! و وبلاگامم پاک کردم و دسترسی ندارم ولی دل مومنین از دستم خونه چون تند مینوشتم و انگار نوری نبوده جز من حالا برعکس شده ام خدایا بگدر از ما و دوست شو با ما.ضخیم

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی