یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تمرکز خالص

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ | علی | ۱ نظر
خوب ماه مبارک رمضان داره آغاز میشه و من زائر امام رضام امروزم رفته بودیم گشتزنی و تازه برمیگردیم و من دوتا سیم تو گوشم بودو آهنگ گوش میدادم و یه تسبی هم خریده بودم تو دستم یه روش رسیدم نه اینکه وحی شده باشه مستقیم بلکه رسوندن دیگه!!! و روش میگه که درجاهایی که تمرکز صددرصد نیست مثلا یا تلوزیون نگاه کنیم یا ذکر بگیم اگه بخوایم ذکر بگیم باید تمرکز داشت حتما ولی تمرکز نداریم مخصوصا من خلاصه هرکی هم ذکربگه دعوا میشه دیگه چه برسه تو راه و اتوبوس یا تلوزیون دیدن لذا کاری که میشه کرد اینه که شما تسبیح دست میگیری و من آهنگ هم گوش میدادم و سیم توگوشم بود خلاصه بعد تعداد تسبیح رو دانه هاشو دقیق میشماری اگه درست درومد جایزه اش اینه که گردش بعدی تسبیح رو ذکر خدا بگی ولی اگه شمردی و دقیق نبود باید از اول بشماری اینطوری شیاطین درگیر میشن تمرکزت هم برای ذکر الهی و قدر دانستن ذکر بالا میره من کسانی رو هم که حواسم بود رو از نزدیکام دعا کردم و آیت الله علم الهدی امام جمعه ی شهر مشهد رو از نزدیک دره ورودی وارد شدن به حرم برای بار اول که میرفتم زیارت کردم و سلام کردم و جواب دادن و کلی خوشال شدم واقعا چه هیبتی داشتن از نزدیک و همچنین یکی از اعضای فیتیله رو هم دیدم تو حرم و باز خوشال شدم و دعاشونم کردیم.
ولی امروز که تو اتوبوس میگشتیم دیدم اوضاع بیریخت میشه و اگه ذاکری باید ذکر های مختلف رو بلد باشی وگرنه حرمتت رو اینا میشکنن مثلا سمت راست بدن ماله تو نیست ولی اگر سمت چپ درد گرفت هشداره که داری خودت ضرر میزنی یعنی مربوط به خودته کلا طرف چپ و اینا رازه و قربت میخاد و وسواسی میشی شما یه وقت خلاصه بعضی مواقع باید درهنگام آسیب بگویی پدرسگ همون دله امام رضایی که ذکر میگفت اگه فحش بده بعد فرشته ها رسیدگی میکنن همشم ایراد از ما نیست که اشتباه کرده باشیم بلکه باید ذکر عوض و فحشم بدی در شرایط عمومی خاص ولی کلا درد هشداره وگرنه چیز خاصی نباید آموزش داد و گرفت از این طریق
  • علی

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی