یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

علی

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

امشب یه جا دکر یا علی رو دیدم و بهم گفتن تو چتروم منم بی توجه به اینکه خودمم وبلاگم بالاش نوشتم یا علی مدد و تو رختخواب به دلمم خورد گفتم تو دلم یا علی و دلم آروم شد و هم یه اتفاقاتی می افتاد که دقیق نمیدونم بعد گفتم به خودم که اسم واقعیم رو بزارم البته فکر بد میکنن اینا و فکر میکنن من از اسم علی بدم اومده که اسمو نوشته مندل منم دلایل خودمو داشتم مثلا بچه ها که چت روم اسم مندل گذاشتم روم و آیدی ایم که این بود mandaronto  و این اسم رو گذاشتن منم دیدم که اگه بگم علی با بچه های دیگه قاطی میشه یا مثلا اسم منحصر فردی هست برای مشهور شدن و دلایل دیگه ولی اشتباه کردم من همیشه تو وبلاگام اسمم علی بود و افتخار میکردم به جز گمونم یه بار گذاشتم mo0ozi یه همچین چیزی بود که یه نفر تو وبلاگش فقط منو برد جزء پیونداش و نوشته بود موزی طلبه هم بود گمونم منم گفتم همین اسم خارجی رو بزار چون خودم از تو یه عکسی شانسکی پیدا کرده بودم فکر میکرد موذی باشه تا موزی البته مثلا آیدی های یاهو هم اصلی اش این بود gagaoo2003 و دیگه علی نبود ولی ما هرکاری کنیم اینا یه سازی میزنن من اصلا خودم روز تولد حضرت علی (ع) به دنیا اومده ام و اشتباه شد دیگه اسمم رو تغییر دادم گذاشتم همون علی قبلی ولی اسم علی خعلی بزرگتر از شانمه ولی چکار کنم نکبت گرفته ام.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی