یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

سیب خیالی

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

آیا شما میدونید مثلا با یک سیب میشه چه کارا کرد؟؟ من خودمم نمیدونم تازه کشفش کردم حالا نگید باز این روانی شده ها!! بلکه اتفاقا از موقعی که قرصا میدن تمرکزم قوی نیست و همین الان که داشتم فکر میکردم خودمم امتحان نکردم که چه کارا میشه کرد با یک سیب!! خوب خانه خانه ی خدا است و شما باید مومن باشی پس سیبی را در نظر میگیری در ذهن بهتر است این سیب قرمز باشد!! آنگاه سوال میکنی از خودت که اگر مثلا من بخواهم این سیب را به سمت کسی نشانه بگیرم و پرت کنم آن کیست؟ میتوانی بگویی لزوما دشمنم باشد بعد در ذهنت آن سیب را پرتاب میکنی و دشمن خویش حالا شناسایی شد!! البته همیشه جواب نمیده و ممکنه ملائک مسخره مون کنند یا عده دارن بزرگان دارن کنترلمون میکنن و تسخیرمون کنن یعنی تصرف کنن و بیان وسط!! یا حتی میتوانی بگویی سیب من در چه حالی است من سیب خودم را دیدم که کرمی سیاه و چاقاله وسطش بود و داشت میخورد و دختری در ذهنم بود که در سیب دل من خانه کرده و افسار مرا گرفته خلاصه آیا میدونید اگر قوی باشید با این سیب خیالی و مجازی و شاید واقعی چون حقیقت واقعیت داره چه کارا میتونی بکنی من دیشب به ذهنم زد که با سیب کارایی میشه کرد و الان که داشتم میومدم فقط همین که به سمت کسی پرتاب کنه اونوقت یارو کیه و همچین وضعیت سیب دل من چگونه است رو کنترل کردم و دلم نیومد که تا وبلاگنویسی نکردم روش های دیگه اصلا بهش فکر کنم مثلا همین الان شما سیب رو قاچ کنی ما میگیم قاش در نظر بگیر که میخوای به کی بدهی با هم بخوریم؟ خوب سوال میکنی اگر حال داشته باشی جواب میبنی و باید قوی هم باشی یا مثلا نمایش درست میکنیم در ذهن با سیب مثلا پرتش میکنیم هوا بیاد پایین و باهاش بازی میکینم چه میدونم بابا ول کن گیر دادیا...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی