داستان های امامان رو باید خواند و همین باعث ولایت پذیری و حب و محبتشونه الان شما ماهیت اصلی جن رو مشخص نمیکنند برت یعنی برایت چرا چون مردم ایمان میارن چون قرآن میخونن دعا میخونن نمی دونم دکانشون بسته میشه اصلا ممکنه تشویش و ترس و اضطراب زیاد بشه وگرنه شما کلا نماز خواندنت برای دستگاهای برقی و غیربرقی و جنی و اینا ضرر داره در سیستم جاسوسی و تجسس یعنی همین صدات همینکه اینارو راه نمیدی ضرر داره ما توی خونه ی خودمون میتونیم پایگاه نورانی بزنیم ولی هیچگاه جنگ در مراکز عمومی دست ما نیست حالا داستانشم میگم ولی توی خونه ی خودمون اصلا حق تجسس نیست و جنگ نرمه و محل خلصه و هرکس بیاد شما دوست داری هرجوری زندگی کن با شرت بگرد هرجوری که شرعیه زندگی کن اصلا زن محض همین خطرناکه که حیاش طبق روایات ده برابر مرده زن ولی دارن اینا وارد میشن توی خونه ی مردم و از بین میبرند این حجاب رو چرا زن خطرناکه چون توی مهمونی حیا داره خجالت میکشه و باید بکشه هم و حریم خودش رو حفظ میکنه ولی تو بغل شوهرش باید بی حیا باشه و برعکس وگرنه زن بدیه ولی وقتی شما داری حجاب و حریم خصوصی ناموس مردم رو میدری دیگه چی بگم؟؟ یعنی میخام بگم خعلی از فساد ها و بی فرهنگیا خعلی از همین کله گنده ها و جاسوسان منشاشن وگرنه هزاربار گفتم که خدا گفته تجسس نکنید لاتجسسوا ولی ما میکنیم!!! لذا داشتم میگفتم توی جاهای عمومی اینطور نیست مثلا از حضرت علی پای منبر سوال میکنه من چندتا ریش دارم و حضرت میگه تو به اندازه ی ریشت شیطان درونته که این سوالو پرسیدی حالا کار وجه دیگرش نداریم میگیم که در پای منبر علی ع هم شیاطین نشسته اند و ملایک اونهارو دور نکرده اند با این که کناره حضرت علی ع هست!!! این خودش یه نکته ی ریزه که زور ملایک نرسیده لذا داستان های ائمه مشخص میکنه و فضا رو میده دست مخاطب یه بار دیگه جبرئیل میاد در قالب انسان و از حضرت سوال میکنه جبرئیل کجاست و حضرت جواب میده خودتی و یه مرتبه غیب میشه این فرشته ی مقرب!! و مردم تعجب میکنن و حضرت میگه به زمین و آسمان نظر کردم و گشتم دیدم نیست اینم خودش نکته ای داره که ماهیت اصلی خودش رو طوری تغییر داده و مقام بالای این فرشته رو نشان میده طوری اینکارو کرده که باید حضرت علی زمین و آسمان رو نظر باندازه و در نگاه اول تشخیص نمیده چون فرشته ی مقربترین فرشته است و خدا باهاشه و خواسته این شوخی رخ بده البته حضرت شاید به احتمال قوی خبر داشته اینطوری گفته ما بفهمیم و انتطار میره عرفا نگاه باندازن مثلا آیت الله بهاءالدینی نظر انداختن دیدن یه نفر شهید نشده و محض اینکه این انتظاره در بزرگان ما باشه روش داده اند و خعلی قضاوت نمیشه کرد و مکاشفه است که در امامان همیشه پشت پرده رو میبینن پلی عرفا باید حال داشته باشن و بله آقا یه موقعی بود که ادامه ی حکومت ساواک بود و پلیسا خودشون محاکمه میکردن و نظارت نبود و میکشتن و فساد میکردن و گردنکشی و لزوم بود بیان توی زندگی مردم و ابزاراشونم قوی نبود ولی ما مومنین الان استاد داریم و اگه به بهانه ی روانپزشکی و کمک و اینا بیان اشتباه آشکاره و کار خودشونم درست میدونن و اصلا تجسس اقوامی پدید اومده که هرطوری خواستن مسلط بشن بر سر مومنان و استاد ما تجسس نمیکنه بلکه منبع خیر و رحمته و از راه دور و دلش حریم خداست و دعامونم میکنه و ابزار جاسوسی و اینا که ندارن طفلکا.
- ۹۴/۰۲/۲۸