یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بابا مرتضام!

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

دیشب داشتم تو قنوت سوره یس میخوندم برق رفت! همین چند دقه پیشم برق رفت! ولی زود اومد آخه آیت الله وحید خراسانی توصیه کردند که تو نماز این سوره که قلب قرآنه خوانده بشه یا بعد از حمد یا در قنوت و بحث و جلسات مفصلی هست که میشه برید تو سایتشون تماشا و گوش و ببینیم من چند جلسه اش رو گوش دادم و دیدم متنش رو و استفاده بردم و ایشون ببحث هم میکردن که برای مردم عادی ثابت نشده در روایات یا روایت با سند قوی نیست که قرآن خواندن چه خیرها و ثواب هایی داره ولی ایشان با اون علم بالایی که داشتن و آگاهی منحصر به فردشون گفتن که خواندن فکر کنم هر آیه ایستاده 50 حسنه داره و نشسته یادم نمیاد ولی کمتر در نماز و خارج از نماز باز کمتر و ما دیگه اصلا خودم که امتجان کردم تو نماز ریا کمتر میشه و خواندن قرآن تاثیر بسزایی داره یعنی حق نداری فیلم بازی کنی لذا حتما تاثیر خاصی میزاره ولی یک روایانی هم که با چندین واسطه از نبی اکرم(ص) گفتن این بود که در وصیت به حضرت علی(ع ) فرمودند پیامبر (ص) که ای علی در همه حال قرآن بخوان بعد آیت الله وحید(ره) گفتن که نشسته و ایستاده ولی شاید منظور حال بد و اعصاب خورد و خوشحالی و ناراحتی هم باشه خلاصه ما حالمون بد بود و یه نوع خاص دیگری یس رو خوندیم در نماز و گفتم که توی نماز قرائت قرآن اثرات متفاوت تری میزاره و در محظریم و ایشانم سفارش کردن سوره ی یس که قلب قرآنه و هر چیزی هم قلب داره اینطوری گفتن که شما ببینید اگر هر روز در نماز این سوره رو بخونید چقدر حسنات زیادی در دفتر اعمالمون ثبت میشه خلاصه میخوندم یس رو تو نماز که برق رفت و کتاب دعا دستم بود و قنوت بودم اشکال نداشت چند دقیقه ی پیش هم رفتم دستشویی باز برق رفت نصو شبی!!! و زؤیایی شده بود شمع هم روشن کرده بودیم و من فکر میکردم که آیا کسانیکه از  تاریکی خوششون میاد مشکلی دارند مثلا؟ گفتم شاید دلمرده اند پرسیدم مامانم گفت آره افسرده ان!!! امروز شفکه ی استانیمون گمونم اذان پحش نکرد و داشت اخبار نشون میداد گمونم تیم فارس برنده شده بود و یکی از مسولین شاید مربی داشت گریه میکرد و مسابفه ی اسبای خوشکل نشون میداد و یک سری اخبارهای رو اعصاب و کنترل گیرنده و منم داشتم بازی میکردم با این ابزار قوی جنگ نرم یعنی تیلیویزیون به این صورت که نقطه ی از صفحه ی مانیتور تلوزیون رو نشانه میرفتم و دیگه به آدما بی توجه بودم و هر که میومد تو دسترسم بهش توجه داشتم و اینطوری من تعیین میکردم که باید کی رو ببینم و متوجه باشم ولی چشمم باز هی گول میخورد ولی وقتی دیدم زوده که بتونم هرچی خودم خواستم ببینم و چشمم منحرف میشه بعد دیگه تصمیم گرفتم بعدش با بالای مانیتور توجه کنم و اینطوری تلوزیون ببینم ولی نه کیف نمیداد یعنی میبینی توی کشورهای کره مثلا و ژاپن مثلا همینطوره ها اینا با شیاطین میفهمند که شما از چی خوشت میاد و چی رو دنبال میکنی  و مرد و زن که با هم در فیلمه کدومش رو نگاه میکنی و چقدر دماغشون رو نگاه میکنی و تمرکزت کجاست و نگاهت اصلا معلومه که دینی هست یا فلسفی من خودم وقتی یهویی ذکر پنهانی میگم بعضی موقه ها میبینم کار اشتباهی هست و مورد رضایت خدا نیست اون روشی که فکر میکنم و باید فکر زائد هم داشت و درددل!! توی چین و ژاپن مردم رو اسیر کردن و توی ایرانم زحمت کشیدن و هزینه کردن و برنامه ساختن و محض همین روی دید و درون ما که پنهانیه کار میکنن ولی زمینه ی پیشرفت هم داره ولی توی این کشورا مایه ی اسارت هست کارشون و مخ زنی و عوض کردن و راضی نگه داشتن  و هزار مساله ی دیگر!!! من خودم مخم کار نمیکنه چیزی عبرت نمیگیرم به خاطر قرص هام ولی وقتی اخبار میبینم فضا طوری میشه که صدام و احوالم عوض میشه در صورتیکه هیچی نفهمیده ام و تاثیر روی ضمیر ناخودآگاهم بوده است اینو جدیدا فهمیده ام خعلی وقت نیست فهمیدم که کار بچه ها چیه خدا میدونه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی