یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

یمنیست

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

ما خودمون حالا سکوت نکنیم موتعصفانه قضاوت ها طوریه که اگه حتی یک دلسوز در مورد مساله ای صحبت کنه اینا اون رو قرض شخصی میدونن و مشکلی که خودش داره و محض همینه که من از خودم میگم دلسوزم نیستم و کار به بیرون ندارم چون قضاوت بد میشه و مشکل و روان شناسی جدید باید درست شه اما چه سکوتی؟ آمریکا سیاستش حیله گرانه تره از اونه که درمورد یمن سکوت کنه اونا هیچ ارزشی برای کشورهای حق طلبه خارج از سیاستشون که ندارند عزیز من هیچ احساساتی که ندارند قدرت هاشون و در راسشون صهیونیستا بار اولشون نیست که آدم کشی و نسل کشی میکنن آمریکا هم پشت سر رژیم منفور و منحسوس و ملعون صهیونیست میگه منم موشک فسفری خودم رو میدم به آل سعود لعین من آمریکا هم سلاح آدم کشی خودم رو میفروشم و شما بزن بکش شما قتل عام کن تحاوز کن و برای ما هم اقتصادیش خوبه هم کیف میکنیم هم سیاست شیطانی ما ولی سکوت هم نمیکنن اینا بله از اونور هم سیاست شیطانی شون یه گروه دیگه میسازن که حمایت کنه از یمن اینا شیطانند از اینور کار خودشون میکنن از اونور حمایت میکنن وگرنه این سلاح پیشرفته ی آدمکش رو که خود آل سعود ملعون که نمیسازه خودش ولی خوب معلومه پنهانی کار خودشون رو میکنن و جان آدم ها که براشون ارزشی نداره که مخصوصا تشکیل دولتی که اسلامی و ضد سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی باشه و اینا شکستم قطعا خواهند شد و رسوا که هستند نابود هم خواهند شد و ریشه ی ظلم باقی نمیمونه و خون شهداشون نمیزاره.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی