یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

دعای ناظر

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یه سبک و روشی هست که امتحان کردم تو حرم فقط ابعاد کارو میگم که آدم هرچه قدر پیشرفته باشه کارش درستره و قوی تره و مام تازه کار زیاد امتحان نکردیم میگم تا رغبت پیدا کنیم و پیشرفته بشیم و اون اینه که دعای جوشن کبیر رو باز کنیم حال اسامی خدارو میبینیم اولین وجه و شرط اینه که دعارو بخونیم و یاد مومنین و مومنات باشیم حالا برو تو وجه ش و پیشرفت کن یه موقع هست که داریم دعاشون میکنیم یه موقع هست داریم میتونیم کنترل کنیم که کیا رو مخ منند و به من وبلاگ تزریق میکنن و پیداشون کنیم و بعد داریم دعاشون میکنیم دیگه یه موقه هست که گنهکار و اسرافکار مخصوصا نمیتونه هیشکسو یاد کنه در دعا ولی موقع من اینه که من تو خیالات و اوهام قوی نیستم یعنی خودم اونقدر مقدار ندارم و گروه که عرض اندام کنم خودی نشان بدم و یه دیونه ام مثل دیگه و ارتباط نمیزنم و باید مخ خرابه منو قوی ترها کنترل کنن مثلا طرف قویه میاد توی ذهنم و یه علامت نشون میده میره خوب این ملکوتیه و قوی تره از من خعلی قوی تره ایشون من نمیدونم چه طوری یه علامت داد به من!!!یه موقع دارن اینا هرکاری من میکنم رو کنترل میکنن تو ذهن ولی این تو ذهن من علامت داد ولی من میگم این که زنده است یقینا و ببینمش هم میدونم کار کدومشونه و از سرجاشم تکون نخورده حتما پس چه طوری علامت داد تو ذهن من امروز موقع دعا بله ایشون مسلط بر فرشتگانه این زنه!!!الله اکبر منم نباید مزاحمش بشم ولی اگر خودمو خراب کنم و دنبال جنگیری و ارتباط به ارواح برم سطح فکریم که پایین هست سطح وبلاگمم میاد پایین و محدود خواهم شد لذا خوشیم لذا در دعا کردن مخصوصا جوشن کبیر جای اینکاراستا که هرکسی رو که کنترل میکنه یا حقی داره یا خودت علاقه داری از پدر و مادر و نزدیکان و همسایه رو مخصوصا اینا رو شروع کنیم و در ذهن مجسم کنیم خطی یا تصویری یا نشانه ای در ذهن و بخوایم و از روی دعا بخونیم یه وجه دیگه همینه که هم بتونی بخونی و هم فکرت به یاران باشه ، بتونی اینکارو بکنی و فیض بدی و بگیری که امروز من توی یکی از امام زاده ها امتحان کردم و علامت هم دادن که گفتم یعنی توجه خدا جلب شد و همونی که میخواستیم بله برای خودم استغفار کنم ممکنه نشه دیگران رو میارم وسط و خدا قبول میکنه انشالا ممکنه اوایل نتونیم خط دیگران رو بگیریم که چه کسانی کنترلمون میکنن و یا صلاح باشه بچه ها نفهمند که کیا اصلا استادشونن یا گناه نزاره و شهوت رانی ما که کاری کنیم دعایی یا مصلحت نباشه فعلا خلاصه با این کار که گفتم که دعای جوشن کبیر بخونیم و مخصوصا حق دارا و نزدیکان و استادها رو یاد کنیم با این کار خودمون قوی میشیم و ممکنه جایگاه خیر کسب کنیم و صاحب دعا بشیم و آقای کل و گره گشا بشیم باید کار کرد که اینکارا برای هممون خوبه 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی