یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تماشای آیات و رندی

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

دیروز دو تا آلبوم عکس دادیم بیرون دوباره شیطان حمله کردن شیطان زده شدیم و این شیاطین رو هم که میدونید چه کار میکنند؟ ما که اینارو نمیبینیم اینا طوری افسارمون رو در دست میگیرن که نفهمی ایمانت رفت بلکه باید در کمال راحتی و آرامش بری به سمتشون و ایمانت رو میدزدند و تو نمیفهمی حالت چرا بدشده اصلا نمیفهمی چه شد بلکه خودشناسی که همون خداشناسی است یه علم پیچیده میخواد و یقینا روانشناسان منو بهتر از خودم میدونن لذا اصلا نفهمیدیم چی شد؟ فقط دیدیم کسل شدم و هی میرم به سمت خوراکی و اینا منو هم که میشناسی همینکه بهم توجه بشه و بتونم وقتشون رو تلف کنم و تنها نباشم و همینکه بزرگان رو ول کنن شیاطین و بچسبند به من همین خوشم میاد یه نوع مرضی دارم اصلا یعنی اگر نباشن و جنایی و پلیسی و متهم بودن و اذیت و اینا نباشه یه نوع کمبود دارم ولی اگر ظاهرا یعنی مثلا بابام باهام بحث کنه زود عصبانی میشما ولی اگر شیطانی و پنهانی اعصابم رو خورد کنن و نفهمم و جاسوسا و روانشناسی فضا باشه و روحم رو بخراشند از خودم میدونم و کارام و گناهام غم رو و  و اگه نباشن مثلا چت که میکنم یا تو خونه یه حس دوری و غریبی دارم و نمیدونم اخلاقمو شاید مثلا ساکت شم یا وبلاگ ندم یا متوجه خدا نشم یعنی اگر بفهمم ایمانم رو دزدیده شیطان واکنش میدم ولی اگر نفهمم که نفهمیدم و هنوزم نمیدونم واکنشم دقیقا چیه و یه نوع غفلت دارم و قرصم میخورم لذا امروز یه علائم پرخوری دیدم که قبلانا که میخوندم یه نفر زن که جن ها اذیتش میکردن میگفت همش چیز میخوردم و متوجه شدم جن زده شده ام و کسل هم بودم و به این کسالت هم عادت دارم و عکسامم میبینید که مرد هزار چهره شدم و بعضی موقه ها خعلی افسرده ام و بعضی وقتا خعلی خوشال لذا اینا قبض و بسط هم هست اگر عرفانی نباشه شیطانی و حسادت هست وگرنه نورانیت باید حفظ بشه اگر عرفانی باشه یعنی شما باید نورت حتی در افسردگی بیشتر از خوشالی باشه بر حسب مصلحت ولی یه موقع گناه کرده یارو افسرده شده یه موقع مثل ما ریاکار شده گناه کرده ضایع شده و شیطان های قوی ولش کردن حالا خوشالترم شده روح و روانش!!! یعنی این شیطاین ما اگه ما به سمت گناه بریم ولمون میکنن خعلی باحالن اینا وقتی هم نری یعنی افسرده و ریا و کبر و همه چیز میکنن داخلت دیگه حسادته دیگه خلاصه حال بود الغرض اینو میخوام بگم که نشستم قرآن باز کردن و متوجه بودم که شیطان داره وسوسه میکنه و شروع کردن و برنامه دارن و یکی دوتا نیستند و ریختن رو ما شکایت هم نمیشه کرد اینا تعدادشون زیاده و هستن و اگه خدا نخواد نمیشه کاری کرد جن هستن دیگه جن که نمیشه شکایت کنی به کی شکایت کنی باید پناه برد به خدا خلاصه اینو میخوام بگم البته تخصص ندارم و کار خوبیه که کردم یعنی آقا این قرآن همه کار میشه کرد یعنی الان اصلا حسش نبودا آقا ما باز کردیم برای سیاحت و تماشای قرآن و نه برای همینطوری خواندن وقتی خداوند متعال مهمانش بشی در ماه رمضان میبینی برای هر آیه ش ثواب یه بار ختم قرآن میده بله مهمان باشی الان هم وضع همینه حساب و کتاب نیست که حنما سوره ای رو بخونی بلکه همین تماشای آیات خودش هرازتا رندی داره مثل درس نیست که فشار بیاری به خودت جمله به جمله حفظ کنی و همه ی بچه ها درکشون رو مشترک کنند و کارخونه تولید شه در اشتراک سازی فهم و یکسان سازی عقیده در مدارس و نباید حتما فشار آورد که 100 درصد نکاتو فهمید و 20 بگیری بلکه همین که تماشا کنی قرآن رو فرشته ها جمع میشن اگر شیاطین باشن و تو تماشای آیات کنی و نفهمی هم ولی بنا بر معرفته ولی چرا نفهمیدی؟؟ بله فرشته ها عصبانی میشن دور میکنن شیاطین رو ازت پس سعی کنیم تماشا کنیم و همین که چشم آیات رو ببینه خوبه همین که معنی رو نگاه کنی خوبه همین که نگاه نکنی هم خوبه همینکه بفهمی چی رو میبینی خوبه همنکه نفهمی چی میبینی هم خوبه آقا هر چیزی یه جایی داره یه شرایطی داره شما ممکنه مشکل داشته باشی فکرت درگیر باشه و اصلا به جای دیگه فکر کنی ولی حالابرای کمک شدن یا تکسین و آرامش یا برای هزار دلیل دیگه داری متن قرآن رو تماشا میکنی مثلا خودش خدا القا میکنه چیزایی رو البته در القا باید استاد داشت وگرنه القای شیطانی هم هست که هرچی به دلت خورد نباشه من خودم اولش میخواستم عادی بخونم بعد گفتم معناشو نگاه نکنم بعد چند آیه خوندم گقتم مشکل من شیطانه همون بسم الله الرحمن الرحیم اولی بسه فعلا آقا ما دیدیم همین که بسم الله هم نگاه میکینم این شیاطین دارن کنترل میکنن لذا رواینه که اگه مثلا راه مختلف هست به محل کاری جایی مثلا رفتن به خونه راه های مختلف داره راه جدید رو این دفعه برو البته روایت رو یادم نیست دقیق ولی روانشناسان و شیاطین میخوان تسلط پیدا کنند لذا راه جدید هم نبود اینکه ایندفعه به سبک و روش جدید راه و طریقت رو طی کن نه همون روش قبلیت و هر روز نو باش! البته من مخالف با شیطانم نه با زن و بچه و دوستان که حالا بخوایم ادیتشون کنیم خلاصه ما راه جدید رفتیم یه بار چشممون به بسم الله الرجمن الرحیم بود و خوندیم یه بار دیگه گیر داد چشم به الرحمن که خود الرحمن که گیر دادم فهمیدم که نام خداست قبل از اینکه معنای خاصی داشته باشه و خود الرجمن که داشتم تماشاش میکردم خودش اسم اعظم خداست میگن خلاصه آقا الرحمن رو نگاه کردم و توی دلم بسم الله الرحمن الرجیم گفتم و همین طوری بازی کردم در حالیکه چشم به الرجمن قرآن بود ذکر بسم الله الرجمن الرحیم گفتم و دیدیم درگیری درون زیاده و نمیخواد حتما اینبار تموم کنیم بله گفتم من تخصص ندارم هنوز اول راهم در این سیاحت قرآن ولی همینکار هم توجه فرشته ها رو جلب کرد و حالم خوب شد و اومدم نوشتم بعدشم تماشا کردم آیات رو و از اینکه چیزی نفهمیدم و تماشا گردم صرفا هم خوشالم !!! حتی اگر مشکلی داشتم و یا فکری یا ختی میخواستم وبلاگ نویسی کنم و به معنا و متن قرآن توجه نکنم و فقط آیات رو تماشا کنم تا رحمت خدا نازل شه بازم از این روش که امتحان نکردم هم خوشحال و راضی  و خرستد خواهم بود!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی