یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

شکست راه

دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۲۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب خوبه از پیش خودمون حالا که اینطور شد یه کم درمورد عیب جویی روانشناسی کرد عیب جویی یعنی گشتن و از بین خوبی ها بدی هارو گنده کردن و دیدن یعنی ایراد گیری الکی یعنی دست گذاشتن روی بدی ها یعنی آبروی طرف رو بردن و ریختن ولی اگر مشکل منو گوشزد کنی بهم بگی بهترین دوست منی طبق روایت ولی عیبجویی کار شیطانی است و بیماری است که طرف داره و ریشه ش میتونه حسادت باشه ولی شما نگاه کنید روانشناسی میریتاریسمی رو که قدرت ها شیطانی روانشناسی میکنن و عقده دارن و حسودن و چشم ندارن ببینن و راه مارو و دیگران رو سد میکنن و طرف رو میشناسند و روانشناسند ولی کارشون شیطانی است و هدف بد درمورد شناخت طرف دارن و طرف رو ضایه و خراب و فاسد و از راه به در و کاری میکنن این روانشناسان که خدا از دل من و تو بیاد بیرون و قدرت دارن دیگه اینکه منو بشناسی در حالیکه بذونی من از چیا بدم میاد و دست بزاری رو همون و اذیتم کنی و‌ بیای رو مخم این خودش علم روانشناسی بده تو علم داری ولی شیطانی هست تو دکتری ولی کارخراب کنی تو خیرخواه من نیستی بلکه اگر من حق باشم داری با خدا مبارزه میکنی و خوب شکستم میخوری روی این ضد دین کاری این ها صحبت کردن و عمل کردن خوبه و متعصفانه قدرت دارن و در زندگی من و شما نفوذ دارن و خوب ما هم اگه نماز خون باشیم و دیندار قوی میشیم ولی بچه خورد میشه روحیه ش خورد میشه اولش یعنی میبینی یه چیزایی هست که به هیشکه ربطی نداره و من روش حساسم و ناموسیه اصلا و راز باشه که دیگه بماند وضعش

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی