یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

آینه هم

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۵۵ ق.ظ | علی | ۱ نظر

اوشب یه مجریه روانشناسی یه حدیثی رو از ایام کودکی به ذهنم انداخت که وقتی کوچیک بودم میگفتم ما اقدر به مومن دیگری که بدونم نزدیک نیستم ماننده قرار گرفتن جلوی آیینه حدیث اینه که مومن آینه ی مومن دیگرست که عیب خودش رو میبینه مومن در آینه حالا حدیث رو دقیق یادم نیست ولی الان در خیالم ارواح و اجنه یا افرادی میان که اگه دید ما یکی است و دلمون یکیه انگار همزادیم مثلا عکس که میگیرم از خودم خوشم نمیاد از عکس یا اون خوشش نمیاد یا مثلا فکر همو میدونیم خوب زن تابع تره من بهش فکر نمیکنم اون هوامو داره و بیشتر از خودم منو میشناسه و عیبم رو باید آینه و مومن باشه تا ببینم حتی اگرشده ظاهری و اون زنه قوی هست که فکر منو میدونه و مسلط شدن بر سر این زن باعث رندی و پیشرفت منه ما همینطوری بهش میگیم جادوگر چون هویتش که با جنهدیا فرشته معلوم نیست ولی زن بیشتر بهش میگن جادوگر اگه بر سر مردی سوار شه ولی مرد عارف میشه از نظر من و من نمیتونم این زن رو توجه ش رو جلب کنم چون اینا قوی اند و نمیشه طوری حرف زد و بازی کرد و رفتار که فرشته هارو گول زد ولی میشه فتنه بین فرشته ها درست کرد و رفت و آمدشون رو زیاد کرد و مقربتراشون رو آورد رو که اگه اینکارو هم بکنیم این زنا فورا میفهمن مثل چراغی که نور ساطر میکنه حتی شیطانم میفهمه میفرستنت تیمارستان خلاصه حالا کاری ندارم اینکه ما نمیتونیم حتی اگر در تلوزیون بریم هم مثل عادل فردوسی پور محور بشیم و هم راه و شبکه ی صدا و‌سیما بسته است و‌هم به فساد میکشه و طاقت و دردسر اینکارو نداریم گرچه ظرفیتش باشه ریسک نمیکنن خودمونم نمیخوایم ولی من نمیدونم که مثلا ساعت نه شب در همه ی استان ها مثلا شبکه ی یک یکدبرنامه خاص داره و با اینترنت هربار چک کردم فرقی نداشته برنامه ی تلوزیونی و آنلاین نت ولی اینو میگم که جلوی جوانان رو هم بگیرند که پیشرفت و مشهوریت و همگانی نشه و اینا و ریسک کنن و اصلا نرم افزار مجازی چت و اینارو‌ هم بازیمون بدن و‌بترسن فتنه بشه و هرکاری بکنن اینکه مومن آینه ی مومنه یعنی پسره دختری که دوست داره رو باید با خیالش باشه و از دور همدیگرو قبلا بشناسند اگر مومنند و به دلش بشینه و این فضا باید باز باشه نه که بگیم فساد رخ میده پس هیچ آشنایی نباید رخ بده نه کوچه خیابون نه فامیل همه هم در ابزار چت سرکار باشند لذا همین باعث فساد میشه که جوانان بدون شناخت قبلی و بسته بودن فضا یعنی میگم اثر بد داره که کاری کنیم که اصلا پسره هر دختری رو دید راضی باشه و شناخت نداشته باشن ولی این فضارو ایجاد میکنن و راهارو که میبیندن درست ولی من قبلا هم باز کردم که بزرگان و عرفا که شخصیت شناسند باید بگن این پسر و دختر بهم میخورند چون اونا روحیه ی افراد رو میشناسند و با جادوگری هم نمیشه حتی بعضی جادوگرا وسوسه که خوبه حتی تصویر به ذهن منو تو میدن مثلا رجبعلی خیاط خودش یه فرد ریاضت کش میاد پیشش یهدتصرفی میکنه در دله ایشان و ایام کودکیش رودبهش نشون میده که بچه بوده و بعد رجبعلی میگه دلبری نکرد و فکر کنم یارو میخواسته که رجبعلی استادش بشه و بعدا میمیره و تو برزخم سرقبرش رجبعلی میبینتش که برزخش تاریکه و همش میگه کو قیامت لذا کار ندارم به انحراف میگم شما حتی اگر تصویرم به ذهنت اومد ممکنه کشف الهی نباشه و شیطانی باشه البته مبارزه شده ولی ما درگیریم و‌وبلاگ داریم باید مراقب بود خلاصه عرفا میدونن لااقل آخوندا با چه زنی باید ازدواج کنن که به کمال برسند و‌روحیاتشون رو اگه ببیننشون میشناسند ولی باز ممکنه نگن که این بده باید فضارو چید براشون هم دختر و پسر که آشناتر بشن مخصوصا اکر مومنن و پاکند و هم عرفا و بزرگان راحت بتونن حرف بزنن وگرنه در همه جا احاطه ی امام زمان عج نه تنها نیست بلکه جلوی این راه رو هم سد کرده اند!!!حالا من کار ندارم من خودم فضای پیشرفت مد نظرمه که آدم شاد بشه از کارش  کار به اختلاف همزمان برخی برنامه ی صدا و سیما ندارم فعلا کار ندارم که میشه از داخل تلوزیون مارو و خانواده مون رو دید!!! باید طوری حرف بزنی و بازی کنی که نه تنها گول نخوری بلکه فرشته هارو هم بازی بدی و گولشون بزنی!ر شهر و خانه های مختلف کار به این دارم که اعتماد نیست و اختلاف و چند دستگی وجود داره بین خودمون من خودم کار مهمی میکردم در وبلاگ ولی هیچوقت اونطور که اشتباها انتظار داشتم  مورد توجه نبودم و اصلا دیگه نخواستم مشهور بشم و عاقل شدم ولی همین الان این همه کلیپ اصلا عکسای من در فیس بوک لایک نمیشه و این همه عکس گذاشتم از خودم در ایستاگرام بچه ها میگفتن فیلتره و نظرات کم بود الان یه مدت خوق نظر میدادن در لنزور بعدا دیدم اگه نظر ندن و‌کم باشه راحترم ودنظرات جنبه ی بدش زیادتره حالا به این کار دارم که با خدا باید بود و فضای الهی باید ایجاد کرد لذا اعتماد مسولین باید جلب بشه و همه روی مسائل مشترک کار کنند و نتیجه ها باید باشه نه هرکس هر گوشه یه سازی بزنه و هماهنگی بین قوا نباشه در فضاهای مجازی مخصوصا لذا بله خوبه اگر من مثلا علاقه دارم به بازیگری از فردا که دوتا کلیپ گذاشتم تو آپارات خوبه که تلوزیون خونه برتامه های مورد علاقه ی بازیگرارو‌نشون بده ولی آیا تو میتونی بگی پیشرفت اخروی منو هم تامین کرده ای؟؟آیا شخصیت و دقدقه ی امام زمان که من توجه ندارم همین ژنگولک بازیا بود حالا از فردا اونوری فتنه ؟؟آیا این باعث جداسازی افراد و ایجاد ناهماهنگی و به وجود آمدن اهداف نامشخص نشد باید از حیطه ی قدرت ها و روانشناسی کردن های ما روانی ها خارج گشت و پرداخت به مسائلی که هماهنگی قوا رو در صحنه ی مجازی مخصوصا رخ بده 

  • علی

نظرات  (۱)

اگر روی آینه گرد و غبار بنشیند دیگر عیب را نشان نمی دهدو مؤمن هم اگر خودش آلوده باشد حرفش اثر نمی کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی