یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تقلید عملی

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

واما درمورد صدای نماز خواندن مردا گفتیم اما خوبنر اینه که تقلید کنیم صدامونو تقلید که همش احکام نیست درمورد این تقلید عملی قبلا صحبت شده من خودم حرم شاهچراق علیه السلام که نماز میخوندم بعدا از آیت الله محمد مهدی دستغیب تقلید صدایی کردم که ایشون آرام و با یه متانت و آرامشی صداشون بود که استعداد تقلید صدای ایشون رو داشتم مخصوصا درنماز مستحبی بهتون پیشنهاد میکنم که مثل صدای آیت الله جوادی آملی هست صداشون تقریبا از نظر آرامش که این تقلید صداشون در سجده که کمی طول بدم سخت میشه تقلید چون شیطان نمیزاره ولی با صدای عادی خودم هزاربارم تو سجده ذکر بگم نمیفهمم که شیطان سختشه که میخواد مسلط بشه از صدای آیت الله صدیقی ره هم خوشم میاد و‌میشه تقلید کرد اگه استعداد داری و قبلانا هم گفتم عیبی نداره مثلا اگه کلام درست و‌نورانی باشه صدای آیت الله قرائتی رو تقلید کرد و حتی مسابقه گذاشت از روی کلام خودشون و جایزه داد در تقلید البته بیشتر شیطانی میشه مسابقه و‌نیاز به روح قوی داره و الهی که کسی خودشو لو نمیده و موجب آزاره ولی در آینده عادی میشه و برای بازیگرا عیب نداره و خواننده ها که مثلا صدای معین یا چاوشی که سخته رو درآورد و خعلی سخته چون با جانشون بعضی خوانندگان میخونن و صدای استاد شکیبایی هم قشنگه و اگه روح هم قوی باشه سبک صدا فرق داره قبلنام گفتم ممکنه صدای ما منفور باشه در عالم بالا یا منفورش کرده باشن که در نماز با تقلید حل میشه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی