یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

خدعه پرستی نابجا

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۴۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر
عیدتون مبارک باد! ! ! قبلنا خعلی رسمی تر بود برام عید چون تو مدرسه ها اسیر بودم و تعطیلات یه فرصت مغتنمی بود و همه بچه ها دوست داشتنش و اما بحث ذکره که آقا اگر ذکر نگیم و اجنه مسلط شدن و شیاطین و اگر قرآن نخواندیم و مسلط شدن برما تقصیر خودمون بوده یعنی من که رفتم تیمارستان داشتن دیوانه ام میکردن و من قرآن نخوندم پس مقصرم والا دکترا خیر آدم رو میخوان ولی فتنه هم میکنن یعنی اگر من قرآن بخونم میرن دوستامو اذیت میکنن... همش خودم نیستم از یه جای دیگه خرابکاری میکنن شیاطین لذا اینو میگم که داداش توی نماز باید فقط با خدا صحبت کرد و عبادت ریا داشته باشی مرخصی و گناه کردیم اصلا لذا اگه شده با جدیت و غلیظ بخوان نمازو و طوری که شیاطین مسخره نکنن یعنی این شیاطین که از راه دور با ابزار رادیویی مسخره میکنن صدای نماز مارو یا حتی شیاطین جادوگر و اینا اگه فضایی بچینن که شما خوار بشماری نماز رو و سبک بشماری نماز رو و به جای خدا حتی اگر جادوگر اشتباها با صدات اخت بگیره مشکل داره لذا مرد بعضی وختا باید جدی جدی و با اخم و صدای کلفت نماز بخونه و البته باید خدارو در نظر داشته باشه وگرنه بهش میگن خدعه اگر جز خدارو در نماز کسی رو تصور کنیم حتی گفتم اگر نکنیم و اینا فکر کنن و مسخرت کنن هم مشکل داره لذا جدی بخون اول دوم یه طوری بخون که ریا نشه یعنی فقط خدا در نظرت باشه 
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی