یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

ضدضربه

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۳۸ ق.ظ | علی | ۱ نظر
دیگه داشتم میخوابیدما دیر وقته ساعت دو و نیم صبحه که تایپ می نمایم اینکه آقا یه موقعی هست که طرف استاد راه رو نداره هدایت شه ولی یه موقی هست هرچه نمیخوای هدایتش کن و اشکالشو بگو گوشش گویا کره و خدا مهر زده بر قلب و گوشش این دو حالت رو درک کنیم که یه موقعی طرف نفهمیده که شیطان از چه طریقی گولش زده و اگه بفهمه واکنش نشون میده ولی یه موقعی هم هست که همه چیزو هم بگی و طریق گول خوردن از شیطانو بگی طرف عین خیالشم نیست پس این دو حالت توجه بشه که یه موقعی هست ایران تکنولوژی ساخت فلش مموری رو نداره یه موقعی هم هست که جوان رفته تکنولوژیش رو حالا یاد گرفته تحقیق کرده دزدیده خریده هرچی بعد مسوولین و قدرت ها مانع تراشی میکنن که تا حمایتش کنن این دو حالت جداگانه است که توجه بشه به این دوحالت که بله گناه کنیم قلبمون سنگ میشه و من دارم وبلاگ میدم و استاد راه که نیستم و از دل شما خبر ندارم و درونگرام و خودپندار و بیشتر حالت خودمو میگم ولی انتظار ندارم یه آدم نفهم بیاد بازیمون بده و اذیتمون کنه بلکه دلم میخاد وقتی مینویسم لااقل درمحدوده ی خودم سود کنم و خوشحال بشم نه اینکه دشمن برام بتراشند و اعصابم رو خرد کنند و ضد من مانع تراشی کنند مثلا و منم با دل صاف اومدم دلم میخاد نیت ها پاک باشه مخصوصا قدرتا اگه بخوان مخاطب من رو شناسایی کنن و اذیت کنن دیگه کلاهمون تو هم میره و من خودم بعضی وقتا اقدر فضای بد چیدن روی وبلاگ و حسودند و کنترل میکنن مخاطب هامو که وقتی میخونم از روی مطالب وبلاگم سرم درد میگیره نمیتونم ادامه بدم!!! و من میفمم که دارم ضرر میکنم چون قبلنا منو بیمار میدونستن که از فیلتر رد میشه و وبلاگم داره لذا همینکه از فیلتر رد شدم یه دوستایی مسوول پیدا میکردم در ایام نوجوانی که کنترلم میکردن از راه دور و منم براشون وبلاگ میزدم ولی عادت بد داشتم که از فیلتر رد میشدم و اگر رد نمیشدم اینا نمیومدن لذا هی ما توبه پسند مینوشتیم و میومدیم بالا و خوشال میشدیم درصورتیکه این راهش نیست که از این طریق مخاطب پیدا کنی برای وبلاگ و دله زن ها رو بسوزونی البته مطالبم دینی بود و متکبر نبودما ولی میگم راهش این نیست که هی از فیلتر ردشی و عذاب وجدان بگیریو وبلاگ بدی که اینطوری قلب بزرگان رو بدست بیاری و شاد بشی  از نوشته هات و به هدف برسم راهش نیست اینجوری!
  • علی

نظرات  (۱)

مطالبتون خیلی خوب بود بازم سر میزنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی