یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

فیلم دوبله شده ی وحشی

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۲۲ ب.ظ | علی | ۰ نظر


این فیلم نامش (وحشی) هست که دوبله شده و من امروز عصر خریدمش البته یه فیلم دیگری رو میخواستم ببینم این فیلم هم توی دی وی دیم بود و اسم خارجیش هم die wilden kerle اینه و یکی از خصوصیات آدم سالم و جوان متعادل اینه که فیلم تماشا میکنه و حوصله ش رو داره و فکرش آلوده و خراب نیست و پند میگیره به هر حال حالا من نصف فیلم رو  تقریبا تماشا کردم و چون به حالم عوض شد و به نکته ای در نماز رسیدم بعد از تماشای نصو فیلم و هنگام نماز مغرب عشا دیدم که نکات دیگرش رو هم بگویم چون کوتاه میشه مطلب البته نکته ی فرهنگی زیاد داره که خوب فیلم حالت کودکانه داره و کودکان ما هم عقلشون خوب میرسه امروزه و از بس میفهمند مریض شده اند ولی به هر حال اگه شما هم علاقه به کودکان دارید و روحیه ی بچگانه و همچنین روحه تون مثل پدر و مادران هستند که بچه تربیت میکنند و یا مربی کودکان هستید ممکنه این فیلم رو بپسندید بلخره دوبله شده و مثل فیلم ها و سریالای ایرانی نیست که هر از هر دیالوگی هدفدار باشه بلخره ترجمه است و فرصت شد من فکر کنم اما قبل از اینکه نکته ی حالی به حولی رو بگم از این فیلم نکاتی رو نوشتم و الانم میخوام ادامه ش رو ببینم و جنبه ی الهامی هم داره و شما هم نکات دیگر رو میفهمی و گفتم نکات  فرهنگی و عام زیاد کار ندارم که آقا بله اسم فیلم وحشی است ولی فضا کودکانه و روحیه ی بچگانه است و حالا بچه ها دارن کار میکنن و فضا آرامه و خشونت نداره و دل آدم آروم میشه و بچه ها خوشکلند در فیلم اینا اگه بگذریم این نکته ی اول اینکه فهمیدم از این فیلم که کار گروهی باید بکنم و اگه بشه میخوام در فضای مجاز دوست پیدا کنم و وبلاگ داشته باشیم دوتایی باهم البته میگم نکته ش شخصی است اینارو میگم که شما هم بفهمی که بالاخره دست به دست هم میدن و نکته ی شخصی در زندگی هست که یه مرتبه یه فیلم از اونور دنیا نکته میرسونه و عوض میشیم چه بسا بهتر از فیلم ایرانی برسونه و فضا طوری ابتدایی و ساده باشه که نکات رو از فیلم خارجی بهتر بگیریم چون دنیای ما در ایران و فضاهایی که میچینن تمرکز یه مدتی هست که رفته روی متعهلین و پیران و فضای فرهنگی روی امید به بعد از ازدواج و پیری کشیده و فرصت به جوان تمیدن و فیلم کودکانه هم زیاد نمیسازند مثل اوایل لذا برای ما که جوانیم یه مرتبه نکات از خارج میگیریم خلاصه نکته ی اول این بود که آقا یه وبلاگ گروهی بسازم و تیم تشکیل بدیم که اینطوری قوی تریم و نمیزارن حزب بسازیم تو ایران و امنیتیش میکنن ولی با بچه ها دوست بشیم خوبه و رفیق هرچه بیشتر داشته باشیم بهتره خوب نکته ی دوم خصوصی که فهمیدم اینکه گاهی باید فکرمون رو متمرکز بر دشمنمون کنیم که حالا بیشتر فکرش رو نکردم که چرا ولی دیالوگ فیلمه بود دیگه!!! نکته ی سوم اینکه بازی های ساده ی البته نه معروف باشه ولی بازی ساده ی اندروید بازی کنم چون در فیلمه بچه ها زمینشون رو گرفته بودن و مربی شون اومد بردشونن یه زمین نا هموار پر از سنگ که توجه بکنیم که همیشه راحت طلب و خواستمون همیشه بالا نباشه و گاهی به فقرا سر بزنیم و حتی روایته که در محله های فقرا یه خونه داشته باشید و گاهی سر بزنید اگه اشتباه نکنم چون یادم نیست خلاصه گذشته از اینا راحت طلب نباید بود و بهترین چیزا همیشه آماده در امکانات و این بازی های اندروید من میرفتم بازی های معتاد کننده رو دانلود میکردم حالا بعدا بازی های ساده تر رو خو بگیرم خوبه چون در زندگی همیشه راحت طلب و خواست بالا نداشته باشم و غیر شرعی حتی و دست نیافتنی چون هرچه بریم بالا جا هست و اما نکته ی آخر که اذان گفتن و توی نماز حالم عوض شد بعد از دیدن این فیلم این بود که آقا مردم گرفتارند و معصوم که نیستند شما و من نباید اگه دعا میکنیم برای دیگران و اگر زرنگیم حتی نباید طمع داشته باشیم بله چقدر خوبه دیگران رو دعا کنیم ولی باید همدرد باشیم و دلمون بسوزه نه اینکه برای طمع برای دیگران آمرزش بخوایم بلکه باید دلسوز باشیم و ما هممون گنهکاریم ولی باید یه خورده بیشتر به دیگران بها بدیم و دیگران هم معصوم نیستند یعنی هر چه قدر نمیخوای جوان ها رو یاد کن و آمرزش بخوایم بازم کمه و باید یه خورده بیشتر فکر کنیم و حالشون رو درک کنیم نه اینکه آقا بله چون میگن دیگران رو دعا کنیم فرشته ها هم مارو دعا میکنن و چون دعای فرشته ها قبول میشه همینطور بی هدف براشون دعا کنیم بلکه باید یه سراغی بگیرم و اقلم یه کم غم بخوریم و گریه کنیم حتی براشون!!! و خودمون رو جای اونا بزاریم دقایقی و رسیدگی کنیم لااقل دلسوزی و دعای خیر اینگونه است که دعا برآورده میشه و هدف رسیده میشه وگرنه بله همه میدونیم که بهترین دعا صلواته و من و شما اگر دیگران رو در ذهنمون باشه و صلوات بفرسیم راه خوبیه ولی همینگونه که گفتم تمرکز کنیم براشون و از ته دل بخوایم اینطوری برای خودمونم خوبه و اینم بلخره فیلم بود و یاد دیگران افتادم با دیدنش و توی نماز دعای کمی هم کردم و از خلوت که خارح شدم با فیلم اینطوری شد یعنی ما که نباید و نمیشه که فضولی کنیم در زندگی دیگران و هم بده همش خودمون رو ببنیم و فیلم خوبه که ببینیم و چهره ها ممکنه یاد یه آدم خوبی مارو باندازه بلخره فیلمه و آدمای خوب بازیگر میشن معمولا و خوشکل و اینطوری شد که من دلم به دلم خورد اشتباه دعا میکنم و دیگران هم گرفتارن و حالا که بله جاسوس نیستم و زندگی دیگران هم نمیدونم چطوره ولی  دیگران هم معصوم نییستند و همینکه چند دقیقه به فکرشون باشیم و در ذهنمون باشند مفیده و یاد مردگان هم که همه گرفتارن  و نیاز دارن به دعا و باید به یادشون بـــووووود

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی