یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

حسین منی و انا من حسین

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

چند دقیقه پیش یه عکسی رو تو لنزور دیدم که بر در ورودی حرم امام حسین نوشته این روایت رو از رسول الله صل الله علیه و آله و سلم که:(حسین منی و انا من حسین) بعد دیدم که اگر فرموده بود انا من الحسین یعنی اگر ال داشت معنیش این میشد که از حسین به وجود اومده ام و یعنی پسرشم و این معنا نیست بلکه یکی از معناهاش اینه که اگر میخواین باز پیامبر رو از هر لحاظ ببینید این حسین است که نمود من است یعنی حرف و نمی دونم عمل و پادشاهی و ولایت و همه چیز پیامبر و ادامه دهنده و وصی پیامبر امام حسین ع هست دیگه واضح تر از این که وجود نداره برای اهل سنت روایتش که وصی پیامبر ص خود امام حسین و امامان دیگر هم هستند؟؟!! بعد میان اهل سنت میگویند که پیامبر ص واضح جانشین خودش رو تعیین نکرده و کلمه ی مولا معنای دیگری داره اتفاقا اولا پیامبر میدانست که مردم به سراغ امام علی ع خواهند آمد و برای همینه که میگه انا من حسین که آقا به سراغ امام حسین هم بروید و جانشین من از پسران امام حسین هستند و میدانست امام علی با این همه دشمن چه زجرهایی میکشه و خواهد کشید دوما  کلمه ی وصی رو چرا نیاورد چون مردم نادان میگفتن بعد از یعقوب پسرانش هم وصی اش بودند یا پیامبران دیگر  هم انتخاب کردن وصی و جانشینی برای خودشون ولی صلاحیت نداشتند جانشینان پیامبران قبل ولی وقتی پیامبر ص می فرماید انا من حسین یعنی از همه وجود حسین حکومت من رو و خواسته ی من رو اجابت خواهد کرد و دیگه بالاتر از وصی و خلیفه و جانشین بودن هست لذا نخواستن مردم حکومت اسلامی پیامبر رو و امام حسین ع رو شهید کردن کما اینکه همین الانم نمیخوان و این داعش ملعون هم روی پرچمشون محمد هست حالا دیگه آمریکایی ها هم بهشون میگن تروریست دیگه واضح تر از این نمیشد که شیعه بر حقه.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی