یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

خودبرتربینی

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ | علی | ۰ نظر

حالا ما که خوبه که این ایرادو که میگم داریم ولی دیده شده آدم رئیس هم بشه حتی رئیس جمهور مملکتم باشه این ایراد رو داره حالا نمیدونم اسمش چیه آیا اسمش عجبه یا چیز دیگر ولی من دیدم ریاکارم بعد توجه که کردیم دیدیم که آقا از کارهای خودم خوشم میاد!! مثلا دارم نماز میخونم بعد به خودم میگم عجب نماز خوبی خوندما یا مثلا یه کلیپ ساختم بعد میگم این دیگه آخرشه و عجب کلیپ خوبی درومد این باعث میشه پیشرفت نکنیم و هم ریاکار بشویم و ایراد همین بود دیگه که از کار خودمون خوشمون اومده ولی یه موقع داریم میسنجیم و حساب و کتاب میکنیم این خوبه ولی اگر خوشمون اومد از اعمال خودمون این زمینه ی بدبختی درست میشه و تازه ریا نیست بعدش میگیم چرا دیگران نمیپرستن و مجازا و اشتباها انتظار داریم از دیگران حالا مثلا داش محسن چاوشی یه آهنگی ساخته ربطی هم به من نداره بعد در خیالم به خودم مربوطش میکنم البته آدم رنجور باشه چون ایشون غمگین و زخمی و خسته میخونه مربوط میشه دل با دل یا دل به دل راه داره ولی دیگه نه اینکه فکر کنم بله از اونور جهان برای ما اختصاصی خوندن و مام کسی هستیم حالا این چیزارو بزرگان میبینن از ما بعد نظرشون به ما عوض میشه و دیگه توی زندگیمون نمیان و مام که همدل با اینا بودیم که وبلاگ میزنیم بعد دچار کمبود محبت میشیم و پست قبل رو ‌که نوشتم رخ میده که نمیتونیم نظر بزرگان رو جلب کنیم و اگرم جلب بشه و نورانیت کسب کنیم بعد از چند دقیقه یا عکس میگیرم از خودم یا کلیپ میسازم جیزی بعد نور رو از دست میدم لذا همراهی نمیکنن بزرگان اینچیزارو که ببینن و ملائکه حتی پس ببین همینم ریشه ش برمیگرده که از رحمت خدا دور بشیم همینکه خوشم اومد از عکسام و کلیپامو نمازمو و اینا و متعصفانه کسی که خوشبین باشه و خوشایند باشه از کار خودش به این زودی متوجه نمیشه و سرش به سنگ نمیخوره و خرافه پرستی هم میکنه و بزرگنمایی هم میکنه لذااگر کلیپی هم بوده که شما پسندیدی مثلا شعری خوندم این دعای بزرگان بوده و‌نور اونا وگرنه الان بخوام بخونم همونو بد درمیاد ممکنه و اونطور نمیشه حتی همین مطالبی که دارم مینویسم رو هم همینطور محض همینه که چاپلوسی بده در اسلام و حالا من خودم کارم به جایی رسیده که انتظار تشویق دارم و کارم به اونجا رسیده که کلیپ های دیگر آپارات رو نگاه نمیکنم و خودم رو برتر میبینم اینا هم هست هزارتا مشکل و بدبختی به وجود میاد و خودم رو بزرگ میبینم بعدش و حق رو نمیبینم و فیلم های تلوزیون رو نگاه نمیکنم بعدش و مطالب وبلاگ های دیگران رو هم نمیخونم و عقب می افتم و ریا کار هم میشم سپس و برای اینکه مردم خوششون بیاد کار میکنم و نمازمو طوری میخونم که دیگران بپسندند نه طوری که مایه رضایت خدا باشه و انقدر باد میکنم خودم رو و گنده میشم تا اینکه میترکم و نابود!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی