یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بدبختی شغلی

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

من خودم کار خاصی نمیکنم و شغلی ندارم فعلا و از کسی حقوق نمیگرم فقط پول توجیبی به خاطر قرصام روزی بیست تومن میگیرم و کارم همین وبلاگکاریه که مشغولم ولی دوست دارم اگر برم سرکار شغلی باشه که کمبودم حس بشه و نیاز مردم باشه و خدمت کنم مثلا کارای هنری رو دوست دارم ولی بلد نیستم نه نقاشیم خوبه نه ساز میزنم نه خطم خوشه ولی خوب اگر شغلی باشه که مورد نیاز جامعه باشه بله پول خوبی هم باید درآمدم باشه که همراشه طبیعتا نمیشه که روپوش سفید برکنم دکترشم واز پول شمردن و دلالی و اینا بدم میاد و یه شغلی باشه مثلا که تخصص داشته باشم و اگه نباشم جایگزین و کارا لنگ بشه اینکارارو دوست دارما وگرنه نمیتونم ادامه بدم و تو خونه بمونم بهتره به هنر هم مردم ما پول نمیدن که برم نقاش بشم و خوب هنر هم استعداد و پس زمینه میخواد یعنی پارتی و زور و سختره ولی اگر کار بگیره خوبه وضع و هدفم صرفا با هر کلک و دزدی ای یه پولی جمع کنیم نیست هنوزم نمیدونم منظورم چه شغلیه که دوست دارم برم قبلانا که حساب و کتابم خوب بود دوست داشتم حتی تو مغازه کار کنم ولی الان سختمه الان یه ترسی هم دارم که نتونم کارمو درست انجام بدم که واهیه و همش به فکرش که میرم که نتونم چی بعدش منصرف میشم اصلا آینده م معلوم نیست و کارام تکراری تو خونه شده اگر حتی شغله هنری نباشه ولی بشه به پاش زحمت کشید و نشانه ی کارم رو بتونم و بتونن ببینن که کار بزرگی کرده ام خوشم میاد قبلانا اصلا به هنرش فکر نمیکردم ولی خوب میدونم پستای کلیدی رو به هرکس نمیدن و نمیشه بیای بالا نمیگم پست کلیدی منظورم شغل حساسه، از کارای تکراری بدم میاد که به هیچ جا نرسم و پیشرفت نداشته باشم و بهتر نشه مهارتم و به روحیه ام نمیخوره این روزا اومدم پیش بابابزرگم ولی باز زندگیم کارای تکراریه و دلم میگیره و مسول و مسولیت همینه دیگه که شما وظیفه ی خاصی داری ولی یک دلال وظیفه خاصی نداره و اگه نباشه یکی دیگه خیارارو میفروشه گرچه اینکارارو قبلانم گفتم از نظر وجدانی خعلی بهتر است از یک دزدی که در هر لباسی باشه مثلا هندونه بکاره و به یه امیدی بفروشه این خعلی ارزش داره ولی من از تکبرم اگر یک نیسان داشته باشم حاظر نیستم اگر حتی بشود از روی زمین سنگ جمع کنم و عرق بریزم و در ترازو زحمت به خودم بدهم و وزنش رو بکشم و سنگ هارو بفروشم و پول بدست بیارم و هم روحیه ام به اینکار نمیخوره هم تن پروری و تنبلیم لذا نمیگم شغلشون بده ها ولی مسولیت پذیری مهمتره و شاید سواد هم لازم باشه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی