یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

گمراهی آشکار

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

حالا من که بماند اگه آیت الله قرائتی هم با این همه خدمات نوشتاری و صوتی و تصویری از خودمون راضی باشیم و فکر کنیم خدمات بزرگی کرده ایم و خعلی کار کرده ایمو حالا نیاز دارن به ما این خطره و چه خطری بدتر از خودپرستی بله یه روزی هایی هست در کلام من که اگه هرچقدرم زیبا بنویسم اگه خودم آدم نشم خوب خعلی خوب باشه روزی دیگرانه نه اینکه حالا من آدم باشم که اینو گفتم نه بازی داده شده ام چه بسا این بازی به خاطر گناهانمم باشه لذا شما بدون که اگر دعا بکنیم برای دیگران اثر و برکاتش و شاید اصلا رضایت خدا بیشتر باشه از اینکارا و وبلاگنویسی مثل من تا اینکه از خودمم تا راضی باشم و بخواهم در چشم دیگران خودنمایی کنم یعنی اصلا دعا سلاحه و باید سلاح داشت برای قوی شدن و بزرگ شدن نزد خدا و اینطوری با دعا بیشتر میشه سبقت گرفت و پیشرفت کرد چه با دعا بر خود چه دیگران که دعا برای دیگران خعلی توصیه شده بله ما فکر میکنیم داریم خدمت بزرگی میکنیم با وبلاگ و مخصوصا کاذبا فکر میکنیم خدا راضیه درحالیکه تقوا نداریم و حرفای خودمون هم عمل نمیکنیم خعلیاش بلکه آدم باید خودش رو اول نصیحت کنه بعدش اگر خودش پیشرفت داشت یه دعایی در حق شما میکنه چون آبرو داره پیش خدا شمام تاثیر میزاره حالا ولی من دوساعت مینویسم هیچی عوض نمیشه و زور بیخودی زده ام و اثر الهی نداشته کارم و نور نداره نوشته ام فقط خودم از خودم راضی ام و میرم اون دنیا میبینم که دستمو نگرفته اند و بی اخلاص بودم و همه ی اعمالمم تباه شده و برای دیگران بوده اثراتش نه اینکه خودم اوج بگیرم بعضیا که خوارترند دیگه برای فقط شهوت و لذت های اینچنینی دیکران کار و دعاشونه که رمال ها به طرف شیادشدن هم میکشند وگرنه بزرکان ما همه دعانویس میشدن و مردم رو دور خودشون جمع میکردند میبینی که راه این نیست بله ممکنه اینکارام بکنن ولی راه رو گم نکرده اند بزرگان و حواسشون هست دعااثر خفایی داره و در پنهانه و باعث میشه که در خفا بدون بزرگنمایی خود عمل کنیم ولی وبلاگنویسی و اینکارا آشکاراست و باعث گمراهی هم ممکنه بشه ولی شما دیده اید آیا بزرگانی رو که همیشه سربه زیر و انگار د. مقابل خدا و بندگان شرمنده اند و تواضع دارن این علما خوب میفهمند و بزرگند تا مایی که دچار تکبریم و آخرش سرمون به سنگ میخوره در پیری که تکبر داشته باشه کن وضع خرابه و اون صفاتی بود که حضرت فرمودن اند در زنان برعکس مردان خوبه یعنی ترس و حرص و تکبر اینا رو شنیدم که آیت الله مطهری گفته ان. که رفتار یا بهتر بگم ژست گرفتن مثلا متکبرانه برای زن خوبه وگرنه این صفات بدند خودشون و زن ها هم داشته باشند بده وای اگر اینطوری رفتار کنن. خوبه در مقابل مردان

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی