یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

انعکاس حق در دل مومن

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

شما بهتر از من میدانید که چقدر خداوند تاکید داره که عبرت بگیریم ما ومثلا یه آیه ای هست در سوره صافات که میگه عبرت نمیگیرند و گمونم درمورد جهنمیان باشه و آیات زیادی است و یه نوع عبرت اینه که شما یاد بگیری از دیگران چیزی رو درحالیکه بعضی ها عمدا گوش و چشمشون رو بسته اند و بدبین و مشکوکند که کسی چیزی بگه و بیاد تو مغزشون و فکر میکنند که دیگران عمدا چیزی یادشون داده اند و میخوان مخشون رو بزنن و در علماء داستان برسر اجتهاده که طرف میگه من خودم باید به فهم برسم و سراغ احادیث نمیره اینم انحرافه در صورتیکه کسی که عالم تره و خعای هم عالمتره از احادیث بیشتر استفاده میکنه من خودم یادمه حرفای عجیبی میزدم و مخاطبام میگفتن این از دیگران یاد گرفته و خودش بچه است و منم مغرور شدم و کوچیک بودم و‌هی میخواستم خودم فکر  کرده باشم و خودم نکته پیدا کنم و‌ راه به جایی نبردم درصورتیکه خعلی خوبه آدم چیزای مفید رو یاد بگیره و فکر کنه و محاسبه کنه و عبرت بگیره و قلبش زنده باشه درصورتیکه بعضی ها فکر میکنن این چیزی و حقی که صحبت میکنه از قبل براش برنامه چیدن و خعلی بدبین هستن نسبت به حق البته زیادی خوش بین بودن هم بده در مسائلی که خبر نداریم که وضعش چطوره و یا علممون کمه و یا یقینمون ولی همینکه شما قرآن هم بخونی همین قرائت و تفکر هم خعلی نکنیم و معناشو کم و بیش بدانیم و انس بگیریم به سوره همین خعلی مفیده که دلت رو با نور قرآن روشن کرده ای همینکه سخنرانی عالم بزرگی رو گوش بدیم خعلی اثراتی داره که خودمون خبر نداریم ولی بعضی جهنمیان گوش خودشون بسته است و سراغ دین نمیرند بعضی های دیگر گوش خودشون رو میبندند همون لحظه که اینا توجه کنن شما خدا نبسته دیگه خودت نبند عزیزم و‌برو به سراغ دین 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی