یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

عجب گیری کردیما

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۵۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

بله شاید جوان هایی مخصوصا مشهور یا مداح و اونایی که مخصوصا مجردن مثل من و بین زن ها مشهورند گرفتار و قبض بشن شاید چون من به شدت فکرم کنترل میشه و در شهوات و محبت زن ها به شوهر ها موثرم و درخیال های معنویات حتی یه حالت قبض میگیرم مخصوصا با این کلیپ ها و قبلش هم پشت مانیتور ار کودکی چک میشدیم لذا چه باید بکنیم؟ کیوسک و سریال دائی جان ناپلئون میگه که به فکر سن فرانسیسکو باش یعنی درافکارت کارای زشت تصور کنید!!! مام قرص میخوریم و شهوت و نطفه ی آنچنانی و خطرناک نداریم لذا زوج ها نمیدونم همدیگر رو‌بغل نمیکنن و محبت بینشون نیست چون منم خودم قرص میخورم و میل آنچنانی ندارم و هم مجردم ولی سابقه دارم که پشت مانیتور کار بد میکردم و کنترل میشد ولی چون مقتضای سنم نبود کار بت پشت مانیتور نداشتم که مثلا کسی نشسته باشه لذا اصلا درگروه ما محبت بین زن و شوهر کم شده که تخسیر من میدونن و منم خودم در ارتباط با خدا مشکل برام ایجاد شده نمیدونم جوان های دیگرم اینطورند یا نه یعنی من اجبارا باعث شدم محبتی که جاسوسا و پنهانی و اجنه ای اصلا شاید جن باشند اینا نمیدونم خلاصه وجود داشته کم بشه و من خودم با وبلاگ چون در خطر بودم نوشته هام اثر محبتی داشت قبلانا و طرف یه دور میخوند و فکر میکرد من زنم و بعدش حتی بهم فحش میدادند و محبت داشت خلاصه مخصوصا خصوصی و درونی حالا من کار به خودم دارم وگرنه محبت دست من که نیست کار به خودم دارم که نماز که میخونم خدا بهم نگاه نمیکنه و قلبم برعکس هست و حتی متکبر میشم ولی امروز صبح موقه نماز قبلش یه کم فکر بد کردم بعد نماز خوندم و زنی که کنترل میکنه فکرم رو خنده ش گرفته بود!! و انگار حقی برگردنم داشت و باعث شد توی نماز بهم بچسبه و طول دادم سجده ام رو یعنی اصلا میبینی طرف زن بگیره صد و بیست درجه یه آدم دیگه میشه و باید حتی رمان های عاشقانه خوند و رمان هایی که گرفتار میشن رو این جوان کهدمشهور شده و فکرش کنترل میشه بخواند حتی اگر یارو پیرم باشه ممکنه گرفتار بشه و این رمان های عاشقانه هم نشون میده که عشق تلخه نهذمثل ارضا شدن آرامش همیشگی داشته باشه و آدم میگه چه خوب که با خانواده ی خودمم و تاثیرات خوبی داره که تجویز میکنم به جوان ها  رمان عاشقانه بخونن و این محبت ایجاد نکنیم ما در ارتباط با خدا دچار مشکل میشیم چون انتظار دارند ار ما چون هزینه ی مخصوصا وقتی گذاشته شده پای ما

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی