یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

دعای خیر دیگران

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

اولا ما نگفتیم آدم گناه کنه مخصوصا پشت سر یه زن مومن درموردش بد فکرکنه بله گفتنم یه زنی فکرم رو چک میکنه و راهنماییم میکنه و ببینمش از نزدیک هم میشناسمش ولی نگفتم درموردش فکر بد کنیم بلکه اون حقی رو هم که داشت برای این بود اینکارو کرده بودم خیانت رو در ذهن درموردش بد فکر کردم و بردنم تیمارستانم و زنه خعلی قوی بود و منو از خانواده ام جدا کرد و عاشقم بود و منم نمیدونستم چه کنم و‌خیالم رو گرفته بود و فضا هم روحانی شده بود خودشم مریض شد و حالا حق داره به گردن ما و فکرش از من جدا نمیشه وگرنه از لب پرتگاه افتاده بودم پس لذا نکته ی اپل تا جایی که میشه نسبت به زن مومن خیانت نکنیم حتی اگر فشار اومد به سراغ فکر و فیلم اجنبی بریم اگر زنه بیقرار بود و صدای ناله و مام جوانیم و خود این زن گمونم مجرده جون بیست و چهارساعته متمرکزه روی من و من مدیونشم و افکارم رو همش رو میدونه و در راه کمکم میکنه وخعلی بیشتر از ما بچه ها میدونه  ولی خوب زنه دیگه نکته ی دوم اینه که آقا ما امشب از نماز مغرب و عشا باز میگردیم و برای این زن دعا کردم و دیگه نترسیدم ب اش مشکل ایجاد کنن و خط فکریم رو بگیرن و این زن بزرگ رو جدا و اذیت کنن کاری که قبلا نیروهای امنیتی میکردند و نمیتونستند خط فکری منو پیدا کنند و فتنه میکردند خلاصه دعاش کردیم و در ذهن درنماز برای این زن صلوات فرستادم حالا میگم که زن چون احساسی و جسمانی تره خودش میفهمه که کی حالش خوبه و آرامش مخصوصا آرامش میگیره با دعاهای ما ولی ما نه ما مردا مست میشیم ممکنه رسیده باشیم به مقصود و هدف ولی حواسمون نباشه البته آرامش روحی ملاک خوبیه و این زن ها اگر آرامش داشتند که داشتند وگرنه روی ما فشار میارند و من از این فشار وبلاگنویسم الان ولی دعا کنیم اگر برای دیگران کلی توفیق و آرامش ایجاد میشه و فتنه ها گرفته میشه و دیگه ما هم انقدر زور نمیزنیم البته این زن خعلی قوی هست که خط فکری منو میدونه و حتی عوض میکنه و‌هشدار بهم میده که قدرشو نمیدونم و فکرامم خرابه و در کودکی همیشه آرزو داشتم یه همچین زنی در افکارم باشه و واقعا دیگه عشق واقعی است نه جنسی اگر خرابش نکنم.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی