یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

ضرب المثل جنجالی

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ | علی | ۲ نظر

همین الان که دارم کلیپ جدیدم رو آپلود میکنم ایشالا پست بعد بیاد یه بنده ی خدایی چک کردم نظر گداشته بود در لنزور زیر عکسم گفته بود روانی و منم نوشتم: آنکس همه را ز کیش خود پندارد حالا آدرسش هست میشه برید نگاه کنید خلاصه مام توجه کردیم دیدیم که اصل ضرب المثل اینه که کافر همه را ز کیش خود پندارد یا کیش خویش خلاصه بعد توجه کردم دیدم که بله آقا  خلاصه توجه کردم دیدم من مثلا این ضرب المثل رو میشنیدم فکر میکردم برای جایی کاربرد داره که یارو فکر میکنه چیزی درسته یا فکرش اینه که دیگران هم مثل منند او شباهت دارند مثلا ولی دقت که کردم الان دیدم که کافر میگه که آقا شما که مسلمان هستی هم باید این باید رو توجه کن که زور میگه که باید مثل من باشی در هرچه در حکم انرژی هسته ای چه در حجاب و وجه اشتراک نیست بلکه یه نوع تسلط و زور و عقیده ی اجباری رو بیان میکنه این ضرب المثل پس من که گفتم آنکس به جای کافر و یا قبلا همینطوری میگفتم درست بیان نکرده ام و حق مطلب رو ادا نکردم خوب حالا یه بازی هم معرفی می کنم به  نام township که بازی جالب اندرویدی هست که یه خورده ممکنه پرحجم باشه ولی مثل کلش هست و خعلی سرگرم کننده است جدیدا کشفش کردم چون میدونید گوگل پلی آزاد شده و تحریمش ورداشته شده بعد داشتم میگشتم پیدا شد حالا چیزی توی ذهنم نیست که بخوام بگم فقط گسترش دهکده و ساخت شهر هست و بازی همینطوری مثل کلش جذاب تر میشه و فکر کنم و شاید رقابت و جنگ نداشته باشه و شهرسازی و آرومه به نظر من و خعلی  بهتر از کلش آو کلنزه چون شاید خسته شدیم از کلش ولی این پیشرفته کردنش هاش بیشتره و سرگرم میشیم.

  • علی

نظرات  (۲)

سلام
به ماهم سربزنید
با سلام
باید بگم نیازی به مثال زدن نبود.. ما خود مثالیم.. کلا" ما ایزانی ها زندگی رو سخت می گیرم.. این محدودیت میاره... من دوست ندارم کسی فکر کنه تو خونم با کت وشلوار نشستم.. من دوست ندارم کسی فکر کنه من تابحال جایم رو لمس نکردم.. بله درسته من بعضی جاهامو بیشتر لمس میکنم.. این لمس کردن به من آرامش میده.. مثل لمس دست مادر روی سر فرزند... به نطرم لذت خوب و بد نداریم.. هر چیزی که باعث حس خوشایندی بشه برام قابل درکه.. خوب و بدشو بر اساس تعاریف دیگران میایم میسنجیم و میگیم بده.. مثل وقتی که میخوایم دست به قابلمه بزنیم و مامان میگه جیزه.. ولی سر سفره همون جیزو میخوریم.. حالا این جیز تو خیلی جاها معنی متفاوتی داره.. ما که دستمون به بعضی جیزها نمیرسه ولی وقتی رسید باید خوب بشوریش مثل میوه.. یا حالا هر چی. کلا" هر چیزی رو که میخوای بخوری یا برات بخورن باید بشوری.. من که اینطوریم... راستی از کانال لنزور خزیدم اینجا و مطالبت رو دنبال میکنم   www.lenzor.com/mahdipashazadh

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی