یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

انحراف درمانی

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۴۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه پست شخصی بدیم تذ شخصیتمو باندازم جلو روتون تا هم بزرگم نکنین و هم خوار امشب داشتم چت میکردم و یه چیزایی رو گفتم و اولذاینکه شنیدم بزرگی میگفت دعا کنید که اونجاتون بخواره و منم جوانم دیگه و هم خودم و هم شیاطین البته نفس خودم خعلی خعلی بیشتر دلش میخواد شهوت رانی رو یعنی هرچه من پیشرفت کردم و حتی در معنویت جلو رفتم انتظار داره به زن مقصود برسه و به شهوات لذا تا یه زنی اومد در ذهنم گرچه قوی باشم یا حتی شیاطین خطم رو دنبال کنن نمیتونم کاری کنم چون افسارم دست دیگرانه تا اینکه ارضا شه لذا خود خدا رحم میکنه به جوان هایی که شیطان مس میکنه اونهارو و گناهشون رو میبخشه زود ولی اگر خود جوان بره در خیال به سمت زن خدا سخت میگره اگر شهوت رانی کنه و حالا که اینو گفتیم از زن های تلوزیونم میگم که این زن ها حداقل یک مرد اونهارو هک میکنه و برای اون زنی که در تلوزیون حاظر شده این زن فاسد خواهد شد برای حداقل یک مرد قوی و منحرف خواهد شد این زن حالا ما مه مردیم داریم میشیم ولی این زن که خودشو نشون داد هرچه قدرم عفیف باشه کارش به فساد میکشه چون مردان حق دارند از زنی خوششون بیاد که میبینن پس ساده نباش و فکر نکن که این زنها و دخترانی که تو تلوزیون نشون میده لزوما خعلی پاک و عفیفند بلکه مجبورا فاسد میشن و در خیال و اینا و مخصوصا زن خودش هم ضعیف تر از مرده در الاهیات و مرض فراون جنسی داره حالا کار نداریم و داشتیم از خودمون میگفتیم که آقا ایراد دوم اینه که من یعنی مندل فکر میکنه که خودش بزرگترین مشکل ها رو داره درصورتیکه مورد توجه خاص خداست حتی اگر مردم نخوان یا دکترا و دشمنان که خواهیم گفت بعدش راهش رو سد کنند بله آقا ما شکر خدا نمیکنیم و‌چقدر آدم هستند و گرفتارند و مریضند بعد ما خودمون فکر میکنیم گرفتاریمون بیشتر از همه است اینم دوباره برمیگرده به مرض بعد شهوترانی باز شدن چشمان ما برحقایق که آقا جوان ما چون به شهوت نرسیده شکر خدا نکرد و منحرف شد و فکر کرد و نظریه واعمالش و پیشرفتاش و‌حتی خدارو در شرایطی خواست که به شهوتشم برسه و دیگه کور شد که برای دیگران دعا کنه و کمک کردن دیگران رو هم از اثر فزیبکاربودن و سیاسی دانستن و بی اخلاصی آن ها دانست چون کور بود ندید که دیگران گرفتارن وشکر خدا نکرد چون زن نداشت اما ایراد بعد اینکه ما از کودکی معلم داشتیم و‌بهمون توجه نمیکردند لذا الان هم که مورد توجه خدا هستیم شیاطین حتی مرد اگر بیان کنترلمون کنند همینکه سیستم جاسوسی به فکر ما بوده حتی اگر ضد ما اعمال کنه و قدرت هم دارن دکترها لذا راضی هستیم که فکرمون رو‌بخونن راضی هستیم کن اذیتمون کنن این اجنه و شیاطین و در زندگیمون باشن و هرکار خواستن بکنن البته میگم خوبان هم هستن ولی مثلا زن ها ضعیفند جسم و‌روح حتی در مقابل یک‌جن ضعیف چه برسه من که با خانواده رندگی میکنم و‌جاسوسی فامیلی دارم و خط فکریم هم به خاطر وبلاگ توسط خعلیل چک میشه و بیمار روانی و تحت مراقبتم هستم البته نمیشه با خدا جنگید ولی بالاخره روانشناسی میشیم و حلو پیشرفت رو میگیرن و داغونمون میکنن و قدرت هم دارند و‌سیستم ما هم معصوم نیست و‌شیطنت داره جه برسه در ادارات حتی که من موندم که باید با این شیاطین چکار کنم و جلوشون رو نمیگیرن بزرگان چون قدرت دارن و‌بودن این شیاطین لطف هم هست که دیگه بدترهارو خود اینا دفع میکنن و حتی دلبستگی ای به وجود میاد و‌هم راه من ارشاد و عوض کردن اینا هم هست و من الله توفیق وگرنه حداقل اینایی که مارو کنترل میکنن باید نمازم بخونن مثل ما

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی