یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

رژیم تجسس گروهی

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ببین وقتی خدا میگه تجسس نکنید همینه البته خوبه دکتر مریضی منو بدونه و دکترا مخزن و محرم اسرار هستند ولی اگه همین دکترا بشینن گروه تشکیل بدن و منو روانشناسی کنن و تمام ریز و میز و جیک و پیک زندگی و اسرارمو بگن مخصوصا اگر من مومنم نباشم و ضعیف و زن اینجا خطرناکه و فتنه درست میشه و من اگه قوی نباشم زمینه ی ایجاد تسلط و خرابکاری در زندگی من به وجود میاد و تجسس هم به خاطر سوءظن هست که اینا وارد میشن بعد این که در این حد نمیمونه یک سری فضاهای ناعادلانه رو هم با غرایز و قرایض شخصی خودشون قاطی ماجرای من میکنن و میرن پرونده ی فلان قاتل رو هم مشابه من میسازن دیگه نگو چرا میرقصی و چه فضایی رو باید عوض میکردم بله نباید اجازه داد اینا تسلط داشته باشند و حکومت کنند و هرکی با خدا بود رو چون خدا دیدنی نیست رو روان پریش بنامند و نزارند ما دو کلوم از خدا بگیم و فضا ضد افراد بسازند بلکه اگر حتی روانشناس ماهری هم هست و خوبی باید مفردانه تسلط پیدا کنه یعنی خودش تنها راز منو بدونه و گروه تشکیل ندن تا یه عده منافق پشت سر مومنا هرکاری بکنن و بدبینی و سوءالظن جمع بشن و مارو محکوم کنند و دیگران رو و فتنه درست کنند شما آقا خوب منو میشناسی بله اگه گروه تشکیل دادی و رفتی بین خودتون اسرار مخوف و حتی بد منو گفتی داری تجسس میکنی اگر من بر حق باشم مخصوصا و همین کارا میکنن که ما معطلیم فعلا حالا من نمیدونم ولی جلوی روی خودم که تو تیمارستان دکترا به دانشجو ها مرض منو میگفتن که نمیدونم اینم شامل همون بشه و خوبه یا بد.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی