یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

دو روش رندی

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ما فکرمون همیشه باید آزاد باشیم و خودمونم آزاد باشیم و این روش های رندی که عرض شد تقریبا برای همین بود که زیر سلطه ی دیگران نباشیم و خودمون فکر کنیم خودمون عمل کنیم و فکر و عمل دست شیاطین نباشه حتی اگه دانشمند معروف و وبلاگنویسی و نویسنده ی ماهری باشیم اذیت میشیم از طرف شیاطین و استاد که لازمه ولی شیاطین و‌مخصوصا اگر زنی در فکر ما باشه که کنترلمون کنه خطرناکه نه همش به خاطر شهپت بلکه اگر بخوایم آزاد باشیم راهی نداریم مگر اینکه پناه ببریم از شر شیطان به ائمه ی اطهار یعنی همینی که میخام بگم وگرنه من اینجا بنویسم هی بهم القا میشه و هی من فقط نویسنده ام البته زن خوب داریم ولی اینکه فکرمون توی چنگش باشه ممکنه لازم باشه ولی باید یه کاری بکنیم و بزنیم زیرش مثل من که دو روش آوردم بزنیم زیرش از دستش فرار کنیم اونوقت خود این جن یا زن خودش اگه مخصوصا مومن باشه وقتی دید که نمیتونه فکر منو کنترل کنه میخواد که بنویسم تجربه ی جدیدم رو که خودشم میخواد بفهمه از سیستم قوی اش چه طوری فرار کردم و خارج شدم و اون تجربه دو روشه که جدیدا امتحان  کردم و میخوام بگم یک روش اینه که شما الان تو خونه نشستی و یادراز کشیدی برو توی ذهنت مرور کن که میخای راهی سفر شی و بروی حرم امام رضا ع خود فکر کردن به اینکه تا مشهد رسیدن چه کارا باید کرد خودش عذابه برای این زن عاشق که تو نمیتونی و فکرت ممکنه مثل من عوض شه و سخت باشه اگر هم رسیدی به حرم و‌نشستی تو صحنی خود این هم رحمت داره و من که امتحان کردم دوبار دوبار مشکلم اومد پیش چشمام و دو تا ایرادم رو حواله کردن و فکرم که این بود که توی صحن امام  رضا نشسته بودم بعد فکرم جابه جا شد و دو مشکل بهش فکر کردم و فهمیدم و در ضمن اینکار از دست شیاطین هم با این فکر که در ذهنم بود که بروم حرم و در خیال داشتم سفری به حرم رها شدم از دست جن و اینا وگرنه شما استغفرالله عکس زشت هم ببینی ممکنه از دست این جنا که کنترلت میکنن رها شی ولی نباید که گناه کرد!!! پس حواست رو جمع کن که توی چنگال میگرن مارو که فکرمون و حالمون بستهدمیشه این روش اول بود و دومین روش اینه که با صدای خوب وعارفانه نماز مستحبی برای مثلا مردگان بخونی و عبادتت رو زیاد کنی همینکه نشستنی هم تو خونه وقت بزاری و نشستنی هم نمارگز بخونی خعلی خوبه و اگه صدات حبس شد و‌در معرض شیاطین قرار گرفتی و اذیت میشیم نه به قصد این چیزا بلکه پناه ببریم به خدا و چندین رکعت نماز مستحبی بخونیم که این سخته این روش برای جوانان چون شیطان به شدت تنفر داره که کارای روزانه و‌برنامه اش رو ول کنی و بشینی و نماز مستحبی بخونی بعضی موقه ها اصلا خودت تنفر پیدا میکنی از اینکه وقت بزاری برای نماز مستحبی و یا سجده ی طولانی اصلا سرت درد میگیره و یا حسش نیست چون ما تحت ولایت شیطانیم و این صدای مارو منفور میکنن این شیاطین و‌زبان مارو میبندن که با اهل خانواده هم درست نتونیم حرف خوب حتی بزنیم و ضد ما فضا میچینن و مارو منفور میکنن که باید نماز مستحبی خوند با صدای زیبا که شیطان دور میشه از درونت و خعلی بدش میاد البته این روش رو گفتم که جوان ها تو ذهنشون بمونه که امتحانی هم شده انجام بدن و به گوششون خورده باشه وگرنه سخته و من خودم سه چهارتا دو رکعت بیشتر نخوندم البته سجده هام کمی طولانی بودن اگه ریا نشه ولی خعلی خوب بود پس اگر حس اینکه خجالت بکشیم و یا تنفر و حال نداشتن و سردرد و اینا حس میکنیم و بی علاقه گی برای خواندن نماز مستحبی و نافله این به خاطر ولایت طاغوت و شیطانه و اسارت ماست که باید خارج شد و‌مومن هم که حدیثه کسی که مومنه نماز نافله هاشو هم میخونه نمیدونم چند رکعت رو میخونه واین نماز نافله ها و نماز های مستحبی برای اسارت خوبه که امامان ما در زندان و خانه که اسیر بودن همش نماز میخوندن !!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی