یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

پیچ آخر

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

چند وقت پیش یه نفر از آثار آقای علی اکبر خانجانی نظر داده بود که من دانلود کردم آثار نوشتنی ایشون رو از سایتشون که فیلتره که امروز داشتم خضرنامه ی ایشون رو میخواندم تعجب کردم که دردل ایشون خضرنبی ع رو داشت و گفتگو کرده بودند باهم و منکه نمیدونم ولی یقین دارم حق گفتن و چیرای عجیبی هم بود که بالاخره از بالا اجازه ندادند که دیگه فیلسوفی داشته باشه دانشمندی داشته باشه در این سال ها و محقق که آثار به راحتی بده و خواستن که خود حق بیاد وسط و آثار دیگه اشتباه نداشته باشه از این چیزا بگذریم آثار ایشون رو دانلود کنید خوبه خلاصه منم خواستم امروز با بالا ارتباط بدم و گفتگو کنم دیدم اولا باید تقوا داشت دوما فکرم کنترل میشه سوما عقلم کمه و بچگانه است که نزاشت من گفتگو کنم به منبع حق و سوالامو بپرسم و خضرنامه بدم چون نه تقوا دارم که ارتباط به مسخرگی و شیطنت نکشه و هم کنترل میشه یعنی من اینجا نشستم بخوام با خضر نبی هم سخن بشم یه عده که نمیدونم بگم شیطان یا نه اینا فکر منو کنترل میکنن بیست و‌چهار ساعته و همینام که مینویسم باید از فیلتر اینا رد شه و مسول من اند وگرنه اگه از فکر اینا خارج شم ممکنه زنگ هشدار بزنن و نمیتونم خارج شم و درسته هفت تا آسمون داریم ولی بدون که ما زیر آسمان اول زندگی میکنیم و شیاطین و‌ارواح و فرشتگان که میرن بالا و میان پایین این آسمون اول کنترل میشه نامه و پسغاما و پیاما و صاحب داره لذا امنیت مکانی هم حتی نداریم یعنی ما که اینجا نشستیم داریم وبلاگ میدیدم یه جنگی رخ داده بین ارواح و شیاطین و فرشته ها دخیلند تا من اینجا بنویسیم و بعد نوشتن ممکنه مثل شمعی خاموش بشم و‌مثل جنازه بیافتم ‌لذا قدرت ندارم به آسمانیا وصل بشم و ممکنه اینجا با جای دیگری که باشم پنجاه درجه نوشته هام فرق کنه به خاطر محیط صرفا و امن نیست که من با خضر نبی که در زمین ممکنه باشند ایشون همکلوم شم یعنی نه در حدشم و نه میزارن و کنترل میکنن و خارج هم بشم هشدار میدن و خطرناک شناخته میشم و هم عقلم نمیرسه یعنی من الان سوال فنی داشته باشم از خودم که عقلانی باشه جوابش رو میرسونند اگه صلاح باشه بهم از بالا ولی نه سوال عقلی درست دارم و نه دانشمندم که تحقیق کنم و عقلم رشد کرده باشه و قرص هم میخورم قرص روان پشتش لذا نمیدونم چه فضایی ایشون داشته که توانسته در دل خودش با خضرنبی ص صحبت کنه!!!شاید بیانگر یک قیام باشه که فرصت رو خدا براش ایجاد کرده وگرنه منکه میترسم اینکارا کنم و امروز که سعی کردم گفتگو کنم دیدم فکرمو کنترل میکنن و‌مسوولیت داره براشون و پاستوریزه باید باشه لذا فکر نکردم! شاید باید از یه روش و‌محیط دیگه اقدام کنم ولی مشاهده کرده ام که وقتی که به گناه میافتم از خیطه ی کنترل ممکنه بزنم بیرون چون سیستم خرابه گناهم تبدیل به فرصت میشه ولی همینکه عقلم به چیزی فکر کنه کمک میشم بحمدالله ولی اینکه بتونم مصاحبه بگیرم کار من نیست لذا چیزایی که مینویسم به زندگی خودم ربط داره معمولا و آنچه میبینم و درهمین راستا کمکم میکنن از بالا ولی ایشون خعلی قوی بوده اند و بایدم خعلی اذیت شده باشن و من نتونستم چیز بدی در آثارشون کشف کنم که ضد حقانیت باشه و حتی یقینم هم عوض شد لذا آثارشون رو دانلود کنید که خعلی قوی اند ایشون سایتشم اینه 

WWW.khanjany.com

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی