یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

رندی موافقانه

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۰۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه روشی بهش فکر کردم نخند! که اگه قرص نمیخوردم تا حالا رند شده بودم بله گفتیم اینجا جنگه و فکر ما کنترل میشه و اینا و اما کسانیکه درگیرند شاید بدونن شما که نمیدونی بدون چون این جرمه که فکر من کنترل میشه پس لذا باید رندانه و تاکید میکنم رندانه بر مصلحت چون میدونم نماز میخوانیم اکثرا و شیاطین زورشون میاد پس میگم بله گفتم رندانه و نه همیشه این روش بلکه باید فکر شما خونده نشه یعنی باطن و ظاهر گاهی متفاوت گاهی یکراستا باشه فکر و عملت چون این جادوگر زنا کن فکرمون رو میخونن اگر طبق محاسباتشون عمل نشه چون شیاطین و زنان غرور داذن پس یا بنده ی ما میشن یا ولمون میکنن نفس بگیریم پس لذا گفتم باید فکرتون فضا سازی کنید با عمل تون یکی نباشه از اونجایی کن میدونم جوان ها موندن مصداق میزنم آقا جان باید شما درونت اقدر قوی باشه که بتونی توی افکارت محاسبات و پیشبینی های شیطان رو بهم بزنی نقشه اش مصداق میخوای میگم ولی نامردی نکن مثلا ترس شیطان روح شمارو میترسونه شما از همین روش عمل کن مثلا تو خونه نشستی امروز نهار خورش بادمجان داری بعد توی ذهنت که داره کنترل میشه و نماز خونی و نویسنده ای یا به هر نحوی درگیری بشین فحش بده البته باید طبیعی باشه بشین تو فکرت بگو من نمیخورم تو ذهنت داد بکش بگو اگه غذا آوردن میریزم روی زمین و حتی یه کمم جلو برو باید اقدر طبیعی باشه فکرت که هیچ شیطانی شک نکنه یه کمم به فکرت عمل کن بعد موقعی که مامانت غذا رو آورد و قلبش میزنه چون شیاطین فضای خونه درگیرن بعد بگو آروم مامان ممنون یا یه ایراد بگیر یا برعکس مهربانانه حرف بزن من مثلا خورشت قیمه دوست دارم ببین توباید فیلم بسازی که هیشکه نفهمه تا دیگه دکترم شک کنه که فکرت با خودت جداست و تو یه آدم دیگری هستی باید انقدر طبیعی بازی کنی تا همه ی افکار منحرف بشن خودت نفهمی بعدش چه شاهکاری کردی اون موقع میشی سلطان حتی توی ذهن طرف رو کتک بزن و نفاق داشته باش تا زنگ هشدار بزنن ولی در عمل متناسب با فیلمت چیزی دیگر عمل کن روش فکری زیاده که و اول تو خونه امتحان کن که محل فتنه است ما قبلا هم گفتیم دروغ میشه گفت خوبه اولش با دروغ های گنده گنده شروع کنیم تا بعد مثل بهروز خالی بند.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی