یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

حلقه ی دور

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ | علی | ۰ نظر

وقتی میگویم سیستم مشکل داره قبول کن از جاسوسی تا روانشناسی بله خوبه جلوی گناه علنی رو گرفت به طوریکه خدایی نکرده کسی زنا کنه باید محاکمه و جرم قضایی داره ولی غیبت که گناهی بدتره باید پرهیز کرد لذا خوبه گناه علنی رو جلوش بگیرند ولی اگه پلیس بخواد دل مارو خون کنه و بیاد تو زندگیمون و شیاطینم پشت سرش و مام گنهکار دیگه خوب اینجا هرکه گناه کنه ممکنه صدنفر دیگه هم همزمان عملیاتشون شروع بشه چون شیطانیه و سیستم خراب لذا دله ما خون و محکوم شده ایم انگار حالا قرص بخور و شهوتت داغونه داغون از اونور بعضیا حال میکنن قرار داشته باشن همه با هم حال کنن لذا پلیس که همیشه دنبال جرم نیست دنبال اینم هست که من اینجا به کی وصلم که وبلاگ دارم لذا سیستمش قبلا شیطانی بود و توجه نداشت که با بریدن سر استاد من بنده خفه نمیشم بلکه آسیب وارده حالا استاد منم پنهانه ربطی به پلیس نداره و اصلا جنایی نیست قضیه فقط پلیس مشکوک‌شده یا از کنجکاوی میخواد فضولی یا از حسادت و نفاق زندانی موم کنه لذا عرفا حلقه دارند شاعر میگه( هرکه دراین حلقه نیست خارج از این ماجراست) حالا روانشناس هرچقدر دلش نمیخواد بگرده از یه جا نمیاد بلکه عرفا دور امام زمام و خدا حلقه زده اند و کاره یه نفر نیست که مثلا من عقیم بشم دیگه خفه شم نه اینجا جنگه و ما با خودمون در ایران جنگ کنیم و حامی کافر خارجی داشته باشیم یعنی توطئه یعنی شکست و نفاق ملی یعنی کارای من هیچ ولی اگه من به حلقه وصل بشم ولی گناه کنم علنی این آسیب میزنه اول به شخص امام زمان لذا الان حلقه ی من با گنهکاراست و آدم بدا و مثل قبل نیست اگرچه نظارت میشه و هوامون رو دارن وای من گناه کنم سیستم به هم نمیریزه و اینو هم بگم که حلقه ارتباط نزدیکی صرفا نیست بلکه بیشتر این حلقه های عرفانی که مجلس دارن و پیش هم هستن به جز مجالسی که در مسجد و روضه و اینا ممکنه خطرناک باشه باید استاد الهی نظارت کنه و استادان هم بیکار نیستن و حوصله ی دردسرشم نداریم!! و اصلا بین غریبه روزی عرفانی تقسیم نمیشه که شرایط بد باشه برای عارف و رهبر و بخوان اذیت کنن این روزی کم میشه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی