یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بی اطلاعی جوان ها

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه مسئله ای هست دو سه بار به ذهنم خطور کرده میگمش ولی باید بیشتر فکر و تحقیق میکردم درسته و نمیتونم زیاد و تخصصی بحث کنم خوبه این برای جوان ها که فکر که کردم و تجربه و خودشناسی و کمک عقلی هم میدونم میشم و کمکم میکنن میگم این از خودم ولی بچه چطور؟ ببین بحث اینه که آقا سیستم ما که الکی نیست شما یه بچه و آدم بی تجربه رو فقط آیا میشه متخصص بشه توسط آگاهی و علم؟ نه نمیشه یعنی الان جوان ما میگه من اگه بهم یاد بدن میتونم ریس جمهور بشم اگر سیستم جاسوسی آموزشم بده یعنی حالا دو تا سواد کلاس رفته فکر میکنه که همه چیز کلاس رفتنی و آموزشی است و اگه یه بچه ی دبستانی هم علم و عقل و دانش داشت میشه نه یه سری مسائل عقلی است یه سری تجربی یه سری روحی یه سری معرفتی و الهی یه سری دیگه چی بگم؟ یه سری ادب داشتن و فرهنگی و اجتماعی یه سری چیزایی هست که هر زنی نمیتونه داشته باشه و وزیر بشه الان وزیران رو همینطور از کف راه پیدا نکردن آدم های قوی ای باید باشند وگرنه خودکشی میکنه طرف اگر قوی نباشه تو اوضاع بد یعنی نمیشه آقا بگی من میتوتم هر بچه ای رو رییس کنم با اطلاعاتم و با کتاب تنها و پدر و مادر نمیتونن چه برسه معلم اصلا ارتباط با خدا مهمتر از اینا است که راه رو عوض میکنه میبینی شاعر میگه تو بیش از اینی تو بیش از اینی محمد اصفهانی حالا هست که میگه بینی جهان را خود را نبینی و وقتی میگه بیش از اینی یعنی من بیشتر از اینم که معلم بشم حقوق بگیرم من بیشتر از اینم که رقاص باشم من بیشتر از اینم که بازیگر باشم ومحدودم کنن و نمتونم پرواز کنم بله اصلا راه خدایی اینه که دنبال پست مقام نیست اینارو جوان ها در نظر داشته باشن که با نیکی به پدر و مادرها و ارتباط  معنوی بسپارن کار رو دست خدا و راهشون کج نشه و هدفشون ظاهری نباشه و مشهور شدن اینا البته فکر نکرده بودم درست شد فقط اول نوشته این تو ذهنم بود که بگم با تربیت علمی مثلا یه بچه رو نمیشه جاسوس و خبره و متخصص بار آورد یه زمینه های دیگری هم و روحیاتی هست که باید باشه وگرنه شاید نشه قالب بشه بله همینطوره استاد راه باید تو مساجد باشن و بگن آقا جون شما استعدادت اینه برو بسمت مغازه داری مثلا!! وقتی به آرزوت و مشهور و هرچیزی رسیدی و مثلا بازیگر شدی و به خواست غیر الهی و دنیویت رسیدی تازه میبینی و چشمات بازه میشه که چه مشکلاتی عظیم داری و جای خاص و خوبی نرسیده ای اصلا

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی