یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

ترور شخصیتی

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یه حالت بیشتر روحی روانی که داشتیم قبلا از روی فشارهایی بود که صادر میشد و جن زده شده بودیم و غریب و نا آشنا بودیم که حالا از روی دشمنی با ما بود ولی هرچه بود سخت بود و مظلوم شده بودیم و مورد مسخره ی شیطنت آمیز نه مسخره ی پیشرفتی که میتونه برای مردان لازم و خوب باشه تا پیشرفت کنن بودیم و میخواستن که صحبت نکنیم و ذلیل هم باشیم و بالا هم نیایم چون وضعشون خراب بود و سیستم خراب و دشمنی ها و فتنه ها و منافقان و جاسوسات اجنبی نفوذ و زیاد و غالب و حکومت شیطان برقرار بود و این وسط یقه ی مارو گرفته بودن و بالاخره چیز بود دور بودیم از وسط کشور و نگاهاشون خلاصه فشارهای روحی طوری بود که روزی های معنوی به من میخورد چه آهنگ ها ربط داشت چه فیلم ها و مجلات یعنی خدا  قدرتشو میانداخت جلوی چشمم و مخصوصا چیزی خوشال و آرومم نمیکرد جز روزی های فیلهای سینمایی که به اوضاعم میخورد و بالاتر از روحم بود روحشون و نوری بود که روشن بود و اولین مشکل ها و روزی ها و انوار که مهمترین باشن به من میرسید و ما مورد کانون توجه بودیم و اون موقه بزرگان تو زندگیم خعلی کمتر بودن و فتنه بیشتر بود و منم همش نوحه گوش میدام از حاج محمود کریمی غریب خلاصه این مقدمه رو گفتم نمیخواستم اوضاع بدمو قالب کنم اینو گفتم تا چیزی بگم و ما غریب و مظلوم بودیم و ناشناس ولی خدا بلخره از این مشکلات روحی که شیاطین ایجاد کرده بودن با کمک بچه ها و درست شدن سیستم و دعای خیر امام زمان و‌شما نجات یافتیم خلاصه نکته اینه که اولا این فشارهای روحی یه نوع توجه اهل بیت رو زیاد میکنه و ما بهمون خوش میگذره و مهم نیست دوما من میدیدم که آقا این فضایی که من از وبلاگ قیام کرده بودم و مورد توجه خدا بودم ولی برهکس الان من ناشناس تر بودم اینکه بازیگرانی و فیلم هایی ساخته میشد که با اون فشار روحی از من قوی تر بودن مثل آقای شفیعی جم یا سیامک انصاری یعنی اینا طپری مورد توجه خضرنبی و عیسی مسیح علیهم السلام بودن که فشار روحیشون بیشترو روحیشون خرابتر و حالشون بدتر و وضعشون نابودتر و‌نقش آفرینیشون خعلی قوی تر از من و نقششون در امور مملکت نقشی که گذاشتن از من که ادعام میشد بیشتر میشد و منو میزاشتن توی جیب حالا چه فیلمنامه چه فیلم حتی آقای برزو ارجمندم روزیش بیشتر از روزی نقشی که من داشتم میشد و‌من که مورد کانون توجه بودم و ناشناسم و قدرت نداشتم باز میدیدم اینا دارن اصلا به من خط میدن و فضا رو عوض کردن.!!! الانم که دیگه قصد تخریب و ترور شخصیتشون دارن و وضع رضا شفعی جم مثلا خعلی بد شده و دیگه من اول نبودم در حیطه ی کاریم و وبلاگدهی و اثر گذاری و مدیوم بازی هام دیگه الان که دیگه فضا عوض شد و دیگه راه رو بستن که یه دیونه ی دیگه اجازه نداره مثل من دیگه بالا بیاد و منداز پایه زدم ریختم بهم و دیگهداوضاع روان از بالا درست شده الان و به کلی اوضاع فرق کرده دیگه و من هیچکاره م از بالا درست میشه و ادمین نیستم و مورد آزمایشم و قوی نیستم باز میبینی شایدم رسیده باشم به سر منزل مقصود و نفهمیده ام کجام!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی