یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

توطئه معکوس

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یه مسئله یذدیگر مریتاریسمی اینه که پرداختن به جزئیات رفتار من و شما و قضاوت کردن به سود خود و بستن راه و نگران کردن تا جنایی شدن در دروغه محضه یعنی من تلوزیون نکاه کنم آب بخورم اصلا زندگی کنم و بخوام رانندگی کنم هرچه به این صورته که پرونده ی روانی جاسوسی دارم که منو از کار و زندگی براساس قضاوت های دکترین انداخته بود و من هشدار دادم که قضاوت نکنید مخصوصا از روی ظاهر که آقا چقدر زندگی ما مختل شد سر این قضیه در دین هم همینه ببین یه روایت های بی مدرک صادر میکنن که اگر مدرکشم صاف و درست باشه میتونه سیاسی باشه میتونه مختص یه زمان یا یه دوره یا یک مرحله ی کار باشه بیخودی یهودی کشی چه معنایی داره اصلا روایت امام زمان خوب خودش حی و حاظره بیا دلداری بده نه آینده رو کشف کنی و‌به تعویق باندازی حظور ایشان را چون از آینده خبری پیدا کردی این برای امیدش خوبه وگرنه دست امام زمان بازتره از امامان قبل در تحولات امروزی چون تحولات گذشته ی امامان و اخبار آینده ی ایشان اولا مخصوص درک همون دوره است وگرنه از صنعت امروزی که نیست همش که بله هواپیما میاد اینا خودمون میرسیم در ثانی امام زمان امروز تابع فکر و سیاست غلط ما نیست بلکه خودش باهوشترین و نوین ترین افکار داره که ممکنه نظرش عوض بشه طبق قضیه ای اینطور نیست که ما آینده ای تصور کنیم که دلمون بخواد بلکه انقدر اراجیف ساخته ایم که میخایم قالب کنیم فکر غلطمون و انقدر قوی هست این روایات که تا بهذحقیقت نرسه دست وردار نیستیم و اصلا تقدیر رو براساس چرندیات تغییر دادیم و میدیم حالا ممکنه غلطم باشه ها ولی کارا عقب میمونه سوما اون امامی که این اخادیث رو گفتهاول به فکر جان و زندگی حضرت بقیة الله بوده است که مثل امامان دیگر شهید نشه و گفتیم ممکنه تاریخدتکرار شه و سید یمانی مثلا همیشه باشه و جابه جا بشن و یه بارم گفتم اصل شناخت حضرته اینو نگفتم بلکه گفتم کسی که امام زمان رو‌نشناخته عرفا خرش میکنن میاندازنش وسط تا مردم رو جمع کنه قیام کنه یعنی اکر سید حسنی اومد این از مراجع تقلید بالاتر نیست بلکه عرفا خرش کردن و امام زمان رو اولش نشناخته بودهدتا اینکه به اهدافشون برسن شاید اینطوری قبلا گفته بودم منتها کار از دستش زیاد بر میاد و توی چشمه سید سفیانی یا سید حسنی و یمانی بعد مردم فکر میکنن از همه بالاتره ولی اینطور نیست به نظر بنده.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی