یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

ردیات

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ | علی | ۰ نظر

اول بگم گناه بزرگه و گناه کوچک نداریم ولی شیاطین بزرگش نمیکنن و حالتو میگرن ولی سرزنش بار ممکنه حالت رو بگیرن و تاثیرشون رو بزارن و جن زن هم اگه کار بد کنیم مثلا ناراحت میشن اگرم سیمشون به عقل من و شما و قلبمون وصل نباشه میگن طرف مشکل داره یعنی یه نوع آرامش فضا رو باید براشون چید به طوری که بتونن سلطه و اثر رویمون داشته باشن وگرنه ما مریضیم و سیستم هم سیستم ملکوتی نیست سیستم جنی و شیطانیه و هرکه داشته باشه قدرت داره مثلا من یادمه حالا نمیگم قبل از که عقیم بشم و نیازمم به درگاه زنی نبردم و گذشت تا راحت و عقیم شدم ولی اون موقع که وضعم خراب بود صورتم و خودم جذبه داشتم و قدرت و شما هم شهوت داشته باشی دورت جمع میشن فرمان میبرن و اگه اخم میکردم یا میخندیدم ازم حساب میبردند و سیاست و اوضاع و فضا عوض میشد و جنب نمیتونستم بخورم و همش خجالت و سرزنش از شهوت ها و توبه هم میکردم یاری میشدم تا اینکه حسودی کردن وگرنه اینا چشم ندارن ببینن ما خوشحال و شنگول و شادیم ولی الان فضای حسادت کمتر شده منم درس نمیخوانم و رقابتی نیست حالا خلاصه چی داشتم میگفتم بله شما نمیشه غیر متناسب به حالتون صحبت کرد و باید بعضی چیزارو کشف کنیم تا حالشو داشته باشیم مثلا من بهتون میگم از زور اینا هم که شده حالا اینا هم به کنار که چشم ندارن بلکه بشین بعد نماز که ذکر تسبیحات گفتی یه تسبیح هم این ذکر رو‌بگو که خدایا دوستت دارم یا بگو خدای مهربون من صدبار خوب این بستگی به حال معنوی من و تو هم داره نمیشه زورکی گفت خلاصه اینارو نمیخواستم بگم الان داشتم دعا میخوندم متعصفانه متعصفانه من بیشتر اوقات برای خودم دعا میخونم که حالم خوب شه یا گناهم ولی راستش اینبار دیدمدفضا بده به این قصد دعا رو‌باز کردم تو تبلتم خلاصه برای کسی دعا نمیکنم ولی اینبار سبک شدم و راحت و از کارم خشنود شدم چون یه بیماری رو که شاید هنوزم بستری باشد رو درنظر گرفتم و به یاد ایشان برایش دعای توسل خواندم درحالیکه در ذهنم بود و فکرم که خوب شه و دلم براش سوخت کمی منی که اصلا سنگدلم و هدفدار دعام رو خوندم و همین که شما بشنویم که کسی بیمارستانه مسولیت داریم و گوشزده دیگه کاری کنیم که اگه خودمونم بردنمون بیمارستان خیالمون راحت باشه از بابت معنویت چون مثلا شاید مرتب کسان دیگر رو دعاگو بودیم حتی مرگمون هم در مورد عالم پس از مرگدخیالمون رو‌راحت کنیم با دعا و خیرات برای مردگان که جایمون بدن و هنوز دعای پدر و مادری که مرده اند اثر زیاد داره گرچه دردسترس نیستند و از خودمون بیرون بیایم تا پرواز کنیم و دعامون حتما میرسه ولی چرا همش میخوایم با دست خودمون پیشرفت کنیم لذا ب ای دیگران و‌به یادشون دعا کنیم و ارتباطم ممکنه برقرار شه و چیزایی هم بفهمیم و متصل شیم اگه حافظتون مثل من خراب نباشه مثلا من خودم که رفتم حرم شاهچراق یا امام رضا علیهم السلام میدیدم که میتونستم طوری باشم که از الان که توی حرم نشسته ام و نزدیک به قبور مطهرم نزدیکتر باشم حتی یعنی شاید زیارت نامه و سلام از دور دادن فضیلتش از اینکه خواب باشیم در حرم بیشتر باشه و دل هایی که از دور با امام رضا علیه السلام دل دادند جلوتر از مان لذا حواسمون باشه که کار با خودمون درست نمیشه ما چه کاره ایم اصلا؟؟

از رهگذر خاک سر کوی شما بود.         هر نافه که در دست نسیم سحر افتاد 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی