یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

صبر و حلم

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یکی از ایرادایی که بنده خبر دارم بحمدالله از خودم و خعلی های دیگر دارند و خبر ندارم و خودشونم ندارند در همه زمینه ای جهاد خوردن اصلا نمیشه جهتگیری کرد خود کلمه ی صبر و صبرداشتن خودش عامل و زمینه است که نمیخاد بگی مثلا توی عامل خوردن صبر داشته باش بلکه باید گفت صبر داشته که تو خوردن هم صبر خوبه مثلا آروم بخور و عجله نکن صبر رو من چند سال پیش شاید معناشو باز کرده باشم که معنای متفاوتی داره هرجا اینجا تو خوردن یعنی هنگام خوردن شاید یعنی تند نخور و شمرده شمرده و لقمه به لقمه بعد قبل از نهار صبر میتونه معنای متفاوتی بده ولی عموما یه نوع درنگ و توجه تمرکز و یا حتی حواس پرتی و تفکر و اندیشه و مکث هست یعنی الان شما به ذهنت یهو میخوره خواهران غریب رو دانلود کنی این کار رو در هنگام جنگ تفکر و شلوقی شتابانه انجام نده چون یه گروه باید برسن یه گروه دیگه دارن مبدا فکرتو میخونن وشغلشون اینه که افراد رو شناسایی کردن میگن اون وسوسه ش کرد که اینکارو کنه و بعد فتنه و کوبیدن و در جنگ هم باید صبر کرد هم عجله یعنی در کار خیر اگه یادت میره بنویسذیا عجله کن که اینو میخاستم بگم ولی برعکسشم هست و خطورات شیطان هم هست ینی شیطان میگه امروز آش بخر آقا شما اصلا گول میخای بخوری و دلت کشیده و گناه هم نیست ولی خودتو لو نده و زود اقدام نکن چهارتا دلیل بتراش برو بگو به خاطر خودم نه بخ خاطر فلانی  مامان من میخام برم آش بخرم نه که زود لباستو بپوشی اصلا در الهام شیطانی مسله ی وسوسه هست شیطان اگه دید نوکرشی ولت نمیکنه ولی اگه صبر داشته باشی و حتی اقدام بکنی هم ولی صبر کنی اول فضات به نفعت عوض میشه و به آشتم میرسی نهایتا که دلت کشیده بود ولی اگه صبر نکردی پشت سرت حرفردر میارن و شیطانم قوی تر میشه ولی من اگهذصبر کنم خعلی از مسایل یادم میرهذچون قرص میخورم و هوامو هم دارن از شیطان دورتررم و قرصه کارش اینه که خط فکری منو بخونه که از کی دستور میگرم وگرنه الان اگه قرص نمیخوردم رند بودم و همش حالت کسالت و بدبختی گرفتم صبر خعلی خوبه و حدیث زیاد اومده و بحث درموردش زیاد شده اصلا آیه ی صریحه که اصلا اگه من عالم بودم صبر رو در احکام و جز فروع دین میکردم مساله سیاسیه که خوبه در این مورد صحبت بشه در مورد صبر به جا من خودم اگر تحقیق میکردم و فکر میکردم و مینوشتم و پاکنویس میکردم صحبتم رو یه مقالهذی خوب میدادم بیرون میگن فکر کن و صحبت کن یعنی صبر کن و صحبت کن

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی