یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

هیاهوی عکس

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

امشبی چند ده دقه پیش داشتم این عکسرو در یکی از همین برنامه های اجتماعی که اسمش چتیمیتی هست نگاه میکردم گفتم عکسش رو بزارم که اگه گفتیم مثلا منظره فکرا بد نباشه ما قبلانم در ضمن فضایی داشتیم که همش فکرها با نوشته هام اکسی بود و اون موقع وبلاگا کمتر بود و سلطه چیز دیگر بود و فاجعه بود نمیشد حرف زد و آدمای قدرت دارم وضعشون بد بود در اینترنت چون هم فیلتر میکردن هم نظرات و عمده کارشون بود و همش فکرا خراب مام گویشمون یه کم مشکل داره و حتی صواستفاده میکردن در جاهای فساد از نحوه نوشتنم که بدبختی ای ما کشیدیم و نظرا بهم بد بود و بدبین بودن نسبت بهم که گذشت حالا کار ندارم میگفتم آقا ما داشتیم میگشتیم بین عکسا این عکسو که دیدیم به دلم خورد از عالم بالا که خودت زیبا ببین عکس رو یعنی کاری کن که در فضا قرار بگیری و جالب باشه برات درصورتیکه عکس زنان هیجانش لااقل برای من توجه بیشتر جلب میکنن اینا که کم اهمیت میشه و خوشمون نمیاد از این عکس منظره که گذاشنم در دید اول با نگاه اول ولی باید کاری کرد که خوضموم بیاد و برداشت و وقت و کار کرد و گذاشت روی عکس منظره که اگه مطابق میل هم نیست یه کم فکر کنیم و همینطوری ساده از عکسه نگذریم یعنی الان شما میدونید که شبکه ی اینستاگرام میلیون ها و میلیلردا عکس داره که جوانان ساده از کنارشون رد میشن و اگه نگاه کنید به عکس که در واقعیت بریم زیر درخت چای بنوشیم خعلی حال میده تا ساده ازش بگذریم البته من خبره نیستم که عکس و صفحه ی مجاز تا چه حاد باید به واقعیت ربطش بدیم چون خعلی موقه ها فریبه فوتوشاپه یا حتی فوتوشاپ هم نباشه عکس که البته حقه اش بدبین کرده مارو نسبت به عکس واقعی گذشته از این محدودیت ها و فیلترهایی من دارم که به واسطه اش خودم رو مثلا اگه زن خوشکلی ببینم عکسش رو جلب توجه آنچنانی نمیکنه و در خیال صاحب نمیدونم زنه رو که بگم به خودم آیا من باهاش ازدواج میکنم مثلا یا خیال ببافم که خدایا یه حوری مثل این بده اینکارارو من تو عکس دیدن نمیکنم و وقت نمیزارم و صاحب خود و واقعی نمیکنم که اگه در شرایط واقعی این زن بیاد چه خواهم اصلا خیال نمیبافم و از عکسا میگذرم و اهمیت نداره ولی اگر با یه دختر عجوزه ی زشتری روبرو بشم ممکنه قلبم بزنه در واقعیت میگما و خعلی به جوانب کار حظورا که کنارهمیم مثلا فکر میکنم و فکرم رو مشغول میکنه اگه حظوری در خدمت دختری برسم یعنی اگر مشغولم هم نکنه منتهی بیشتر از عکس اهمیت میدم به موضوع که نمیدونم باید در عکس های مجاز هم وقت بزارم برای اهمیت دادن به موضوع آخه عکس دختر و زن مردم که من صاحبش نیستم ولی باز باید به جوانب کار فکر کرد حالا نه عکس دختر مردم بلکه بهذجوانب محیط که خوشم نیومد ولی کاری کنم کهدمنظره رو در واقعیت ببینم ببین چه حالی میده در این منظره بشینی و طبع شاعرانه تم گل میکنه در این تصویر اگر واقعا بری این بهشت رو پیدا و خیالم دست یافتنیه یعنی میگن بزرگان که مجاز پلی است به واقعیت ولی ممکنه تحریک عکس مجاز اگه زشت باشه خوب بله ضرر میزنه باید خوبی هارو دید بالخره البته من خودم اینطوریم و ممکنه کار کنمذعوض شم و ممکنه شما فکرت خوب باشه و مثل من نباشی و پاک باشی دو سه سال پیش قبل از که از خودم فیلم سخنرانی بگیرم فضام بدبود روحی و اذیت شده بودم بعد با شخصی به نام نورعلی الهی در اینترنت آشنا شدم که این شخص میگفتن روانی بوده و حرف ضدش زیاده یه کتابش رو اونموقع که خوندم نوشته بود که تا حدود شاید حالا یادم نیست کمتر از صدسال دیگه دستگاهی ساخته میشه که فیلم های ایام گذشته که فیلمبرداری نشده رو نشون خواهد داد و همه چیز رو عالم خودش همه چیز رو ضبط میکند که در تلوزیون ممکنه نمایش بدن حالا شاید حرف ماله بیش از شصت سال هفتادسال پیش باشه حالا کار نداریم اگر ما فیلم عاشورا رو هم بهمون نشون بدن ممکنه گریه نکنیم اقدر وضع خراب باشه تا واقعیت ولی بعضی عرفای خاص دیدن ماجرارو

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی