یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

مانور و حرکت چشم

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸ ب.ظ | علی | ۱ نظر

ببین اینا برداشت خودمه و شکم دارم ولی شمام نامردی نکن مام تو جنگیم دیگه و اگه جهادت برای خدا باشه همیشه پیروزی هست و نه تکراری میشیم نه سلطه ی غرب را پذیرا یعنی اگر تا صدسال پیش به قبل جنگ تفنگذو شمشیر بوده الان جنگ تفکر هست یعنی واقعا درحال جنگیم و شیاطین و حتی مذهبی ها رو هم مجبور کردن بجنگن و مومنان حتی جاسوسی کنن وگرنه یه پسر یوز ایرانی هم نمیموند و همه نامرد و سلطه پذیر و نوکر غرب میماندند حالا من نمیدونم چقدر صلاحه این حرفا گفته بشه ولی ما خل که نیستیم و خودمم شک دارم حالا ما از یه منظر به قضیه مینگریم و از منظر چشم آقا این چشم خعلی حساسه و این مانوری که میده زبان هارو بسته و اندیشه هارو فروبرده و تسلط ها ایجاد شده یعنی من الان اگه مدرسه برم در حال جنگم اکر وبلاگ داشته باشم در حال جنگ حالا اول شکم به فرشته های خدا که این ها چیزی که من میبینم رو و مشاهدات من رو جایی ثبت و ضبط کنن که این کار توسط فرشته ها صورت میگیره ولی در قبال نصرت پروردگاری و یاری و ادب شدن من هست و ممکنه قطع بشه این تجسسشون و فضولیشون یا شغلشون وکارشون شغل فرشتگان رو عرض میکنم که اینذجای شبهه نداره و فقط شبهه ی من در جاسوسی توسط انس هست که آنچه میبینم همونطور که عرض شد آیا روی تلوزیون میاد یا نه یعنی من به گل قالی که نگاه کردم آیا به نقطه ای که تمرکز دارم رو انس با تکنولوژی پیشرفته میفهمه آیا خوب اینو شک دارم و اما سوم جن که این جن هم درون ما از چشم ما یقینا میتونه نقطه ی تمرکز تورو بفهمه و اینا زیادم هستن و از کودکی شیاطین حالا نگیم اجنه بلکه شیاطین تماما از داخل و بیرون نظاره گر و جنگی داریم ما یعنی شما چشمت بگرده و به سمت بالا بره یع معنی داره اگه بره سمت راست و بیاد چپ فورا یع معنی داره و روانشناسی ای هست که در افراد مختلف ممکنه تفاوت داشته باشه که شما در فیلم ها هم از روی چشم اگر خبره باشی میتونی بفهمی که طرف فکرش چی بود البته بر من حرامه اینکاره که اینو من سربسته گفتم که حرامه تو خود بدان اینارو هم که گفتم محض این بود که در محفلی بودیم و ما که مسجد میریم و آدما هستن این مسجد صاحب داره ولی در خونه شناسایی شده ایم و حرکت چشم خعلی جلب توجه نمیکنه ولی در مدارس و دانشگاهها که در حال جنگن و این نظامی ها و شغل هایی که دشمن میترسه و جلب توجه میکنه خودمون مجبورا داریم خودمون رو داغون میکنیم خوب میشه ذکر گفت شما فکرت رو آزاد نزار تا توسط مانور چشم تسلط یابند اگه فکرت رو توسط مانور چشم بفهمند فردا میشن مامانت و همون حرف مامانت و بابات که میزد رو و‌تو چشم میگفتی یعنی میگفتی بله قربان به والدین رو با همون لحن میزنن منتهی این دامه حالا شما نماز نمیخونی میگی چه دامی چه کشکی خلاصه چندتا روش رندی رو چند ماه پیش گفتیم اما این روش رو هم بدون در محافل جنگ کاربرد داره که آقا دید چشمی که سوال امتحان دانش آموز سرکلاس روانشناس دشمن داره از شیاطین در مدارس بازجویی میکنه و بچه رو در مدرسه و خانه بدست گرفته این روش اینه که شما اولا باید همیشه حوصله ی بازی دادنشون داشته باشی اگر میری بعضی مواقع به مسجد و اونجا در محافل جنگه خلاصه شما همیشه باید حوصله داضته باشی و اولا بدانی که دارن کنترلت میکنن و‌مخت رو روانشناسی پس باید حوصله ی گمراه کردن داشته باشی یا حالا ذکر بگی موقعی که تو مسجد آخونده حرف میزنه تار نفهمند که توجه ت و تمرکزت و حتی. چیزای دیگه چیه حالا من روانشناسی بلد نیستم دوما روش که میگیم اینه که شما ادای خودت رو سعی کن دربیاری یعنی اگر خوشت میاد باید بدوتی از حرفایی که خعلی خوشت میاد مانور چشمت چیه بعد توث مسجد که روحانی حرف میرنه ادای خودت و همون مانور رو در بیار که اولا برن سرکار دوما شناسایی نشی سوما بترسن دیگه و ولت کنن ولی ذکر گفتن بهتره و پیش خودمون توجه به درون و مانور چشم و کارای خودمون چون هرچه خودشناستر باشیم خداشناستریم و آخونده داره مطالب دین میگه ولی هنگامه جنگ سمی است اگر حواست به خودمون نباشه خلاصه شما همینکه به یه نقطه متمرکز شی و ذکر بگی خوبه شما اگر پنج تا صلوات برای هر که میبینی در مسجد متمرکز شه چشمت بهش و بفرسته خوبه و کارای زیادی میشه کرد که چشمت ومانور و حرکتش دست خودمون باشه نه که روانپزشک بفهمه و توسط کلامات فردا بیاد بدزتت و خوبی ها و لذات و همه چیزمون رو شناسایی کنن و اما بچه که داره درس میخونه نمیتونه هم رند بشه هم بجنگه با شیطان طوری که شناسایی نشه اگه بخاد ذکر بگه که درس رو‌نمیفهمه بله گفتیم این در حال جنگ دائمی است و کسی کن جهاد کنه و مومن باشه هرچند گنهکار خدا یاریش میده حتی بعد از گناه هم یعنی الان طرف گناه میکنه راهش خدایی میشه متعصفانه یکیش به خاطر جنگه نامتوازنه!!! ولی نباید کج بود.

و اما از موقعی که میشینی شما جلوی تلوزیون دیجیتاله دجال و نقطه به نقطه چشمت کنترله.

پس حرف دل که از روی چه میخونی کنترل چشمی دلی میشه پس بدان که تا یه کم چشمت ضعیف شد فورا عینک نزن و دنبالشم نرو که تسلط هرکاری هم بکنی رخ میده

منتهی دونکته ی دیگه یکی میزان و تعداد پلک زدن هم چیزایی رو لو میده و یکی دیگه باید تخصص داشته باشی که الان چه کنم ذکر گفتن خوبه ولی روش نهایی نیست یعنی ممکنه تمرکز دشمن الان که ذکر گفتی در مسجد برروی تو کم بشه که هم خوبه اگر ضعیفی هم بده که شما باید اگر قوی هستی بر اون دشمن تسلط پیدا کنی یعنی رند بشی نه که کاری بکنی که سراغت نیان این همیشه هدف نیست باید متخصص بود ینی استفاده از روش مختلف رو در جای خودش به کار برد تا دشمن خوار و ذلیل شه و زانو بزنه نه که فکرت رو کنترل و مسلط شه و بعدش دیگران رو هم بتونه مسلط کنه با روش هاش و توضیحاتش به شخص روانپزشک دیگر یعنی تسلط بر شما به صورت بخشنامه نباید بیرون بیاد وگرنه ذلیل درگاه میشی پس روش مختلف خوبه که حواست به خودت باشه اصلا یه روز تو مسجد دعا میخوندن من چشمم به نوشته دعا بود گفتم نکنه این قاری از چشم من که دعا رو دنبال میکنم از روی دعا میخونه و چنین مدیوم قوی ای هست که نبود و شک اشتباه بود ولی جن چرا و خعلی هم نمیخاد وسواس به خرج بدی بستگی به موقعیت جنگیت داره

دو نکته دیگه اینکه مهم نیست که بنی بشر همش به فکر تسلط و روانپزشک یا جن یعنی جن هم مثل ما مردم هستند و عقل و شعور دارن درست؟یعنی شما هرکاری کنی بالاخره در جاهایی در جنگ هستی و نشستی تو مجلسشون نمیشه گفت ولت کردن و شیطان دشمن قسمذخورده مومنه که گمراهش کنه و همیشه هستن روایته الدنیا سجن المومن یعنی دنیا زندانه مومنه منتهی بحث سر تسلطه آدم که بتونه کاری کنه توسط نصرت فرشتکان که ازش حساب ببرن اونجا کیف میده که سیمت بتونی به بالا و خدا وصل کنی که هیچ آسیبی نمیبینی و اینا نوکرت میشن این هدفه که ازت حساب ببرن اینجاش حال میده  نکته دوم اینکه درسته مردها بیشتر مورد تمرکز اینا هستن ولی زن ها چند برابر بیشتر امکان تسلط بر فکر و روح تا برسه جسم رفتارشون هست یعنی بعضی موقه ها با یه صحبت نرم میشه زن در روایات هم هست مرد که بگه به زنش دوست دارم این از ذهنش بیرون نمیره بله حالا ما جنبه ی خوب ماجرا رو گفتیم وگرنه با وسوسه ها و شیطان انس حتی ممکنه تسلط پیدا کنه آدم عصبانی شه خشمگین شه گناه کنه غیبت کنه دروغ بگه اینا عوارض تسلطه دیگه و باید نماز خوند حتما وگرنه شما بهتر میدونی کسی که شیطان مسلط بشه رو سرش چی میشه و خدا و دین چه میگه درموردش و همه مورد حمله هستیم منتهی بعضی جاها تمرکز شیطان بیشتره که فرشته هام حظور دارند باز

نهایتا لازم میدونم که برای تجسسات روانیم یک درد شکمی هم نیز بکنیم در آخر و اون اینکه ما با دستگاه که کار میکنیم مثل لب تاپ و تبلت و اینا که نظارت وجود داره متعصفانه این نظارت اینا بستن و بیمار دانستن روانپزشکه هست یعنی مارو بیمار میدونه درحالیکه من فکرم رو میبنده و راهم رو کج یا بیراهه میکنه من یادمه قبل تیمارستان حدود چنذسال پیش وقتی یه موضوعی رو سرچ میکردم در نت یا یک بازی کامپیوتری میکردم ویا سایت جدیدی میرفتم اصلا توجه جلب میشد و جوانان اون زمان که قدرتشون بیشتر بود و دوستمون داشتن و منو نابغه و پیشرو قلمداد میکردن کلی روحیه میگرفتم الان کارهای لبتاپ انجام میدم از روش هایی کارام رو سد و افکارم رو بهم میریزن خوب جوان ها هم دیگه تجربه کردن و پاستوریزه کردن که در راس امور کارهای مهم نباشن و شک دارن عاشق بشن و مثلا من که اخبار اوکراین رو نشون میداد و سرکرده اش رو نمیدونستم جالب بود برام که ریسشون یه فرد جوان بود و ناپخته و دیگه تجربه شده که کارهای مهم رو نه در زمینه ی دانشگاهی و اداری و علمی بلکه مسولیت های کاربردی رو از قیام بچه ها گرفتن و راه جوانان رو سد کردن وگرنه مثلا چندین سال پیش جوانان خودشون زیرزمینی قیام میکردن در موسیقی در کارگردانی مثلا وقتی مردم خوششون میومد از فلان فیلم وبازیگر بعد میدان میدادن بهشون و زمینه ی اینکه کارگردان بشه فراهم میشد و کار در دست مردم بود و رای مردم نه یه عده خیرخواه پاستوریزه و ریسک پذیر ولی الان جنایی شده و هرچه تماشگر داد بزنه فلان اثری نداره و مسولین خردمند تجربه شده که خودشون تجربتا انتخاب میکنن و مسولیت های سخت رو به جوانان نمیدن که در راس امور باشن و ماجرای داستان پیامبر رو و اون جوان نوزده ساله که با توجه به اینکه فرمانداران پیر میشد انتخاب بشن اون انتخاب شد ولی حالا قدرت نظامی جامعه و جنایی میگه که بله شما در پنج جا مثلا از جوان سواستفاده کردید یعنی کرده جوان بعد دیگه تصمیم میگرن که همه ی جوان هارو سلب اختیار کنن و حتی راه نفوذشون رو به بالا و پیشرفت مادی معنوی که باید باز باشه میبندند و جامعه اینطوری هم پیر میشه خلاصه هوای مارو داشته باشید که اگه خواستم تو فراغتم یه فیلمی ببینم سرم درد نگیره به خاطر دشمنی اینا و همراهی روانپزشک مذکوره واینا شغلشونه روانپزشک که جلوی منو بگیره در امور و اعصابمو خورد کنه مثلا خعلی از پیام بازرگانی ها تحریک میکنه آدم رو بعد منم تلوزیون رو روشن میزارم میرما یا با تبلت فیلم میزارم از سرجام بلند میشم میرم دیونت میکنما عوضی نفهم کثافن فرستادتمون تیمارستان ولمونم نمیکنه هنوز!!!

  • علی

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی