یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تی شرت پرواز

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه سوالی اصلا برای خودم بودش میتونستم هم فیلم بگیرم به عنوان درس جدید بدم بیرون مشهور شم ولی خوب حرف زیاد و توضیح زیادی نداشتم ضایه میشدم خلاصه یه سوالی که همیشه داشتم این بود که تو ترافیک به این بدی سرانجام چه میشه آیا شرایط همینطور میگذره که ماشین ها بیشتر خواهند شد و یا ماشین پرنده ساخته میشه که فاصله گرفت از زمین و با مخ بیایم زمین خلاصه ت کنم داضتم امشب تو خواب پرواز میکردم خواب دیدم یه تی شرط نارنجی ساخته بودیم آستین کوتاه بود و دستاتو باز میکردی و یه کم میدویدی و دست و کف دست رو باز به طوری که چار انگشت به هم چسبیده و جدای از انگشت شصت مثل اینکه تو استخری و داری رو آب میخابی خودت رو پس از دویدن ول میکردی رو هوا و پرواز میکردی با این تی شرت مخصوص که انگار یه تی شرت معمولی بود به فاصله ی حدامثر سه متر از زمین البته من برای بار اول تونستم ولی بعدا که خواستم تو خواب نشون مردم و دوستام بدم هرکاری کردم نتونستم پرواز مجدد کنم حتما قلق خاصی داشته برای پرواز شایدم این تی شرت کشف شده باشه ما ندونیم ولی خعلی حال داد البته تو خواب یاد دوستان حضرت مسیح افتادم چون دیروز قبل این خواب در جایی که نمیشه توضیح داد از حضرت مسیح ع یاد کرده بودم و گفته بودم در فیس بک که بر خلاف عقیده بعضیا حضرت مسیح ع شیعه و یار خاص امام زمان هستن این شد که این خوابو دیدم حالا نمیدونم شاید بار اول تو فضا بودم خارج از محیط و جو زمین ولی فکر نکنم بالاخره شاید این تی شرت روشش اینطوری علاوه بر اینکه سنگینی و نیروی جاذبه رو از بین ببره خاصیتی داره که سبک هم بکنه و یه چیز علمی هست که میگیم  لذا سوخت هم نداشت و سرعت زیاد هم نبود پروازش انگار یه تی شرت معمولی بودش حالا نگی باز از این قرصای روانگردان خورده ها و تو فضاست!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی