یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

نورسنجی

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

حالا گفتیم که نوشته هامون نور داشته اولا شناسایی خعلی قویه یعنی شما شهوت برانی زن مجتهد استاد میفهمه و نمیشه گولش زد اینو میگم که بالاخره تو مدارس امتحان میدن بچه ها و خط و خط فکری و اینا مشخصه یعنی استعداد وجودی ما از زمان تولد ناعادلانه بر بزرگان مشخصه ناعادلانه ینی کارگر از کارمند ممکنه بالا پایین تر بشه هنوز عدل نیست لذا من حدس میزنم به نوشته هام نور میدادن تا اینکه داشته باشه مثلا حدس میزنم مردم تشنه اونوقت و از روی آبروی بزرگان که ما در مدارس حالا جاسوسی امنیتی سیاسی برای اداره آموزش پرورش شناسایی شدیم با وبلاگ روم کار کردن از جوانب مختلف مثلا یه بخشی از نور میتونه این بوده که نوشته های بلاگ خوشنویسی بشه توسط یه عده الان هیچکه حال نداره خوشنویسی قدیم رو بکنه ولی نور میاره این کارا و من خوشحال میشه روانم اینطوری البته این یه روششه همینکه عرفا مطلب منو ببینن با توجه به قحطی نور و بسته شدن نورما اینکه خعلی تاثیر داره یه سری آرایشگرن من موهام رو دیروز کوتاه کردم مهمان داشتیم بعد هر آرایشگری شمارو روحتا نهایتا شاد نمیکنه بعضیاشون نجسن من آرایشم خوب بود و عالی و همه گفتن تو خونه قشنگ شدم من یادمه بزرگان به طور جمعی اختصاصی نور نوشته هامو چکیده بودن ینی من نوشته هام ملکوتی بود بعد تصمیم گرفتم عکس بزارم تو وبلاگم چند سال پیش آقا نورمون قاطی شد تو عکسایی که سرچ کرده بودم و تو وبلاگ گذاشتم انگار وحی منزل بود و حتی رپی عکسا کد نوری بود و با اینکار همه ی روانیا جلب و توجه داشتن وعکس معمولی که سرچ کرده بودمم زورکی نورانی میشد و تحت تعقیب ذاتی که از کجا اومده و چقدر ارزش معنوی داره قرار میگرفت و وضع بحرانی میشد انگار رو مخ ملت بودیم لذا الان دیگه بزرگان خودشون اینترنت دارن و سلاح دارن اون موقه هر نوشته ای رو نمیخوندند قاضی ها وباید حتما نورشو میسنجیدن که من هنوز از این نورها یی که به لجن کشیدن رو درک نمیکنم ولی شنیدم بعضی از عرفا نوشته های قرآن رو سفید میبینن ولی ما همون نوشته ای که با قلم سیاه هست رو عادی و مشکی میبینیم و خلاصه فضای بدی بود در مدرسه مثلا من تو امتحان از حدیثی پرسیده بودن من نوشتم هرکس روزهاش مثله هم باشه از ما نیست باید مینوشتم از اهل بیت نیست خوب ونمره هم نگرفتم شایدتم اشتباه میگم و یادم نمیاد ولی پیش اومده بود برای بعضی دانش آموزا خوب این دعوا میشه اگه کانون توجه باشه من خودمم همینطورم جدای از عکس هر نوشته ای رو نمیخونم و چشمم میل نداره و حتی تصویر انگار یه نورانیت مخفی داره و در نوشتن هم تندخوانی یه نوع سبکه البته نه نوشته های تو کتاب درسیا بلکه نوشته های اینترنتی و غیر علمی که بعضا چرت و پرت و بی نور و تبلیغاته که به من دخلی نداره و البته اگه دقت کنیم همه همینطورن

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی