یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

خوددرگیری

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یکی دیگر از فضای بدی که من و ما و جامعه داشت و تا حدودی بعضا رفع شد فضایی بود که من وبلاگ مینوشتم و همش مسولین حالا یا برای که حساس نشن و فتنه نکنن یا هرچی داشتن فضای اقتصادی و تبلیغاتی و پول گرفتن رو از مردم می انجامیدند که خودبه خود نوشته های ما رواج به سمت مبحث پولی شدن اوضاع میرفت و جدی گرفته نمیشد حالا هنوزم نمیدونم دقیقا به چه روش هایی نوشته ی من میتونه به پول تبدیل بشه و نیاز به مافیا هست البته نه همه ی نوشته هام البته نوشته هام اون موقه نور داشت و تله ی نورانی و رندی داشت که افراد رو جمع میکردیم ما و دلچسب بود بگذریم موضوعمون اینه که نمیدونم فضای داخل تلوزیون یا فضای خانه یا دوری از تلوزیون هست که امتحان کردم دیدم که بعضی برنامه هات رو که با تبلت میدیدم توجه کردم برنامه ها خیلی بیشتر اثر داشت در من و خوشم اومد و چسبید تا موقعی که تو خونه با تلوزیون همون برنامه ها رو میدیدم حالا فضای همراهی هم همینه که نباید کارشناسانه جاسوسی بشه مخصوصا روی رفتار ما مبحثه تا چیزی که در تلوزیون میبینیم موقع تماشا لذا اینو میگم که من که چشم برزخی ندارم ببینم پشت تلوزیون و دیوار کی نشسته و خودمم فضولی نمیکنم فی الواقع و دنبالش نیستم که حتی اجازه نمیدم که فکر کنم به این موضوعات پیش پا افتاده تا لااقل خیالاتم رو هم محک بزنم یا بهتر بگم میترسم در چلنجش گیر کنم و ندونم چه باید کرد و میترسم بازیم بدن در خیالم  ولی نباید قضاوت کرد و این میرسونه که فضای تبلت بهتر از فضای لب تاپ جاسوسی مطمئن تر و همینطور تا تلوزیون.که همراهان من اینجا موکلین موقع تبلت که برنامه ی تلوزیون رو باهاش دیدم توجه به نکات بهتر بود و خعلی خوش میگذشت و حواسم جمع بود ولی اینترنتی تلوزیون دیدن مقرون به صرفه نیست تا اینکه شونصد نفر بشینن که من در تلوزیون و حتی لب تاپم چی میبینم و مینویسم که حواستون جنگ و جمع باشه به این کاراشون که آسیب میزنن و دیوانه میکنن و بعد خودشون میان میگن ما خوبت کردیم و قرص میدن و واقعا هم خوب میشی ایشالا که اینا رو باید گذراند تا قوی شد و دشمن خواره.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی