یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

فضای رخنه

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

و اما حالا که همراهی شدیم و خاطرات قبل فتنه رو و فتح و پیروزی ها رو مرور میکنیم باید فضای گذشته رو مرور کنیم که چگونه بود و الانم و اون اینکه من خودم بحمدلله وبلاگ داشتم و چند تا از فضایی که یادم مونده و پیروز نشده بودیم هنوز رو و الان کجاییم مرور میکنم باشد در همه شهرها قیام رخ بده یکی از فضاها که از دوران کودکی بود غلبه و سلطه ی فرمانداران چه زن چه مرد بود که دل پری داشتن به نظام یعنی خعلی ساده است قضیه شما نگاه کن ده تا پلیس رو بزار که یه پارک رو اداره کنند خوب این ها ده تا عقیده ی مختلف دارن و زور و قدرت هم دارن و خطری رو هم حس کنند دیگه شما میدونین ببخشید پیامبر که نیستن لذا من با زن ها بالا اومدم و احساساتشون و حتی دلم نمیخاد گریه های دروغکیمو که پشت مانیتور برای ایجاد نفوذ جاسوسی میشد و خوبم اونموقه ها زورشون میرسید رو نشونم بدن خعلی وضع خراب بود و مثل گوز میپیچید همه جا و حتی از شبکه های ماهواره ای هم خبر ندارم که دشمنان چه کار کردن ولی بیشتر که اتحاد مسلمان عرب درست بشه در بین الملل متعصفانه در سطح پلیسی و جاسوسی کشور به سمت غرب بود یعنی امکانات حالا جاسوسی امکانات اینا پلیس در دستش نبود و ما بالا میومدیم و این پلیسا هم به بهانه ی من و حرفام جمع میشدن و امتیاز و رتبه برای قدرت نمایی میگرفتن و من هرچه حواس هارو پرت میکردم که آقا نکنید اینا قدرت نمایی شون بیشتر میشد و با پلیس که نمیشه مملکت گرداند از اونطرف قدرت بالا همینطور به من قدرت کاذب و جلوه نما میداد لذا یه فضا داشتیم که آقا همش به عنوان معاند و دشمن منو میشناختن و حتی به مادرم بدگمان بودن و گروه خاصی نبود که جمع باشیم مثل الان و حرفی داشته باشیم پس یه فضا این بود که ما دشمن بودیم برای قدرت ها و هنوزم ادامه داره دشمنی به ما و اولیاء خدا که نمیتونن ببینند و فتنه میکنن و جلوشون گرفته شد ولی در شهرهای دیگه نمیدونم قدرت دست کیه یه فضای دیگه فضایی بود که جن و شیطان برسر ما مسلط بود و آزادی و خصوص نداشتیم اینجا هم مجبور بودم باز ارگز فیلتر رد شم و یه فضای دیگه جاسوسی مانیتور بود که تا حالا شاید چندین بار حمله کردم به مانیتور و خرابش کردم و شکوندمش یه فضای دیگه این بود که من بدترین آدم ها و خبیثات رو که قدرت دارن جمع میکردم و دردلشون نفوذ میکردم نه که بخوام با حسرت  و اینا کاری کنم که ناامید بشن بلکه کاری میکردم که دلشون به رحم بیاد و اونا رو درسته بازی دادم ولی یه فضای دیگه همینه که خودمم بازی خوردم حالا که میبینم چیزی تو دستم نیست و جایی نرسیدم چه مادی معنوی و ادمین نیستم مشاهده میکنم که بله مورد بازیچه ی بزرگان بودم ولی الان متخصصان دین الان نشسته اند منو میشناسند آسیب شناساند و کج‌ فهمیم رو‌ درک میکنن و توجه دارن به ما مام ارادت داریم و مملکت صاحب داره دیگه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی