یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

دعای خیر

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه حالاتی هست که برای من کم تجربه جالبه و تازیه است و من مینویسمش تو وبلاگ پس دلیل نمیشه آدم خوبی باشم من یا مثلا عمل می کنم اگه یادمم بمونه خوبه وخیلیه خودش

خلاصه آقا رفته بودیم بیرون و تو ماشین عقب نشسته بودم و ترس تصادف داشتم پس یه ترسی بوده که من رازونیاز کردم و این نتایج حاصل شد و یادمه یه بار گفتم که به یارو میگن خوب تو چرا اگه میترسی و از آینده هم خبر نداری که ممکنه تصادف کنی با ماشین دیگران خوب چرا شما توکل نمیکنی و دعا نمیکنی واز خدا نمیخوای که آسوده خاطر و امن وامان برسی به خونه یا محل کار بعد یاروهه میگه چون میخوام رانندگیم خوب بشه محض همین دعاو توسل نمیکنم !!!لذا ما یه باید مثلا پاک نیت باشیم و توکل داشته باشیم من خودم مشاهده میکنم که وقتی ماشینمون تصادف کرده یا تو جوب افتاد جوی آب بعضی ها اونقدر محبت دارن که وسط جاده وایمیسن به داد میرسن اصلا وقت طلاشون رو با محبت جامعه ای خودشون نشون میدن این خیلی اهمیت داره و من به خودم که فکر میکنم میگم چه آدم بدی هستم که به هر دلیلی ا اصلا چون خوی زنانگی دارم بدبین هستم وسوءظن دارم نسبت به خود اتفاق تصادف دیگه چه برسه کمک لذا پس زنان و خوش نیتی ما چه؟ یعنی میخوام اصلااینو بگم که شما اگه مثل من که امروزصبح بیرون بودم و تو خیابان ماشینی دیدم که جرثقیل اومده بود از توی جوب بیرونش بیاره خلاصه اگر از دستمون کاری هم برنمیاد براش 2 دقیقه دعاکنیم (برای راننده ماشین توی جوبی) چطور شما وقتی ماشینمون خراب بشه انتظار داریم زمین وزمون به داد برسند وکارشون رو اجبارا تعطیل کنند به داد ما برسن یعنی حتی انتظارم نداشته باشی مثل من خعلی اهمیت داره که سریع کارت راه بیافته و مشکلی عظیم ترفعلا نداریم و گرفتاریم خوب هم میهن های ما هم همینطورن شما و من باید خیرخواه باشیم براش دعا کنیم لااقل اگر زنیم ویا کار داریم لااقل ازخدا بخواه که ای خدا طرف علاف نشه طرف ماشینش خرج تعمیرش کم شه وهزار شرایط بدی که ایجاد شده برای اونکسیکه گرفتارشده براشون دعا کنیم این اهمیت داره بعدا خدا هم به داد ما میرسه مابه جای اینکه برای موکلمون حرف بزنیم در دل باید مدام به جای شیاطین با خدا صحبت کنیم و همش مثل پیرزنها که دعا میکنند بلند بلند و ازخدا چیز میز میخوان ما هم در دل باید خیرخواه مردم باشیم وبرای عالم بعدمرگ وشرایط زیاده برای همه دعا کنیم مدام و از خدا بخواهیم یاری بده بعضی ها اصلانام خدا رو جلوشون بیاری ناراحت میشن ولی بعضی های دیگه برعکس خیلی حساب میبرند اصلا در دل خیرخواه بودن بهتره وریا روهم ازبین میبره یعنی الان شما بشینی دعا کنی ممکنه عجب وریا باعث بشه دعات اثر نکنه به اون حد وآرامشی که میخوای ولی اگر مدام خیرخواه مردم باشی ازدست شیاطین هم به خدا میتونی پناه ببری و نجات پیداکنی!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی