یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

vara

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ب.ظ | علی | ۰ نظر

بعضی موقه ها هست که حالا نمی دونم فراموش شدم در دل های بزرگان حالا دنبال دلیلش نیستم میخوام تمام دینم رو بدم به هدفشم کار ندارم که مثلا بخوام برسم به خدا پس نه به مبدا کار دارم نه مقصد و نتیجه نه یه حسی است مثلا آدم بعضی افراد رو میبینه تمام فکرش عوض میشه حالا بعضی موقه ها هم هست آدم یه حالی داره که میخواد تمام دینش رو بده انگار نه انگار یه آدم خوبی با سابقه ی خوبی بوده یا کارهای خوبی هم کرده نه انگار راه راهی است دیگر و هدف والاتری است انگار راه دین دست ما نیست مثلا شما در نظر بگیر آیت الله قاضی (ره) این عارف بزرگ زن های زیادی داشته اند این مثل ما نیست که مسئله ی جنسی باشه این که مسئله ی بدیهی است بلکه انگار حالا گذشته از آّبرو انگار جاهایی بلکه زن هایی هستند که دعاشون مهمتره بلکه نزدیک تر هست این دعای زنه که شما به خدا نزدیکتر بشی یعنی این عارف که زن پرستی و دنیا پرستی مطلقا نداره یه مرتبه 4تا زن میگیره که نشون میده که راه راه دیگست حالا شما تو نماز دنبال خدایی همون نمازی که محرابش به معنای محل جنگ هست یعنی شیاطین حمله ورند نمیگم نماز بده یا مشکل داره میگم آقا تو نماز شما احتمال اینکه تکبرت بیشتر بشه بیشتره تا تواضعت بیشتر شه بلکه باید از غیر راه نماز تواضعت رو بالا ببریم!!!

این روزا تو ماه مبارک رمضان حس زنانگی بیشتر حمله ور شده و بزرگان به یاد ما کمتر اومدن و من بیشتر به این فکر می کنم که برای خدا کار کردن نه برای دیگران آخه میدونی در حس زن و زنان باید برای غیر خدا کار کنند مثلا برای شوهرشون ولی ما نه مثلا ما چهره مون نورانی هم بشه طرف فکر میکنه من برای یکی دیگه غیر از خدا دارم رفتار میکنم و هدف الهی نیست میگه حالا برای من هم کار نکردی برای دیگران چه فایده یعنی اصلا این یارو در ذهنش نیست خداوندگار انگار ما مهذب که میشیم و گناه هم نمیکنیم برای دیگران هست که خودمون رو بخوایم بفروشزم و نشان بدیم به دیگران انگار دنیا دنیای بازی و بازیگری برای غیر خداوند است اصلا حاظر نیستند خدا رو در زندگیشون بیارند این هیچ به من چه اصلا دارند به من هم القا میکنند و من رنج میکشم که در گروه ما گروهی که باید خدایی باشه این اتفاق رخ میده و من رنج میکشم که برای خدا کار نمیکنیم و روی منم تاثیر گذاشته این توجه هم کنی راست میگه ها وقتی خدا نباشه در غرب همینطوره مثلا یکی چهره ی زیبا داره یا ورزشی کرده بالاخره باید به یه زنی یا مردی خودش رو ابراز کنه و نشون بده و به پولی برسه هدف آخرش اینه نه که همیشه پیشرفت کنه حالا ما کاری هم به پیشرفت نداریم نه ککه برای خداوند همیشه کار کنه و به عشق خدا گناه نکنه این فکر غلطشون اینه که برای خدا معنا نداره یعنی شما هرکاری میکنی برای دیگرانه در سیستم اینا

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی