یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تواضع دعایی

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۱ ب.ظ | علی | ۰ نظر


دانلود پیاده شدن

http://s5.picofile.com/file/8131277026/68tav.mp3.html

------------------------------------------

 و اما الانه میخواهم یه روش دیگری رو عرض کنم فقط دو نکته فعلا در ذهنم هست اما چه روشی روش بالارفتن تواضع اینه که دعا کرد و من گشتم تو اینترنت که روشی رو گفته باشه که تواضع زیاد بشود نبود پیدا نکردم ولی دعا آقا اصلا دعا ما میخونیم که هر لحظه خدارو بیشتر درک کنیم و بزرگی ش رو و دیگه تو دعا همه چیز هست که باید چه کرد و چی گفت که کار ندارم اما دو نکته اینکه اولا باید همین الان شروع کرد بدون انگیزه و حال آقا طرف حس پشیمانی نداره دست خودش نیست ولی دعا نه دعا باید از همین الان بری به سراغش پس نکته ی اول میشه اینکه باید قدم اول رو برداشت و برای خود موقعیتی ساخت که عرض بشود یعنی خلوت درست کرد که این خلوت رو شیطان میگیره نکته ی دوم شیطان هست آقا ما در دین داریم که اگر شیطان میزاشت دعا و نماز ما بالا میرفت یعنی آقا همونطور که فرشته ها مارو ملکوتی میکنن شیاطین هم حجاب می اندازن در جسم و روح و اینجا نباید شما خوش خیال باشی که بله من قوی هستم خدا به دادم میرسه نه الان اگر مراقبت ملکوتی و جن مومن نباشه من معلوم نیست همین الان برای شما چه میتویسم پس باید پناه برد و این شیاطین انقدر زیادند و تاثیر دارند که طبیعیه پس هیچوقت نباید حس کرد که من در دایره ی مثبت و الهی خدایی هستم مگر اینکه دعاش رو خونده باشی تازه عرفایی هم که چشمشون باز بوده و شیطان رو میددند هم برای بیرون کردنشون گیر میکردن و یه مدت از کار و زندگی می افتادن تا فلان جن رو بیرون کنند با دعا و فشار رویشون میومده با اینکه قوی بودند  و مثلا ذکر یا علی رو زیاد میگفتن دیگه چه برسه ما که ضعیفیم پس فکر نکن در این حالی هستی از کمینوشن خارجی یا مثلا فکر نکن که بله ما که نماز میخونیم تمام نیات و افکار ما خوبه اتفاقا برعکس باید هر لحظه به یاد خدا بود وگرنه خود خدا در قرآن وعده داده که شیطانی رو برای اونکسی که از یاد من غافل شد می گمارانم پس باید مدام ذکر بگی وگرنه مثل لیوانی که آب داره یه خورده بقیه اش هواست اون هوا شیاطینند که فورا پر میشه و نمیشه کاریش کرد و شما حالت و اعصابت و خشمت و شادیت و اینا همه اثر دارند شیاطین و تحت کنترلشونی حتی شهوت البته نفس هم هست چه طور شما آدمکش هم باشی اگه بری حرم نمیتونی آدم بکشی و کار بد کنی اینجا هم همینطوره الان در معرض دید شیاطینیم و اختیار دست ما نیست که بگیم تمام فکر و روش من درسته نه خعلی ضعیفیم ما پس باید پناه برد من خیلی ها رو دیدم که خعلی خوب بازی میکنند در زندگی ولی میتونست حرف قشنگتر و عبارت بهتری بده و بگه از این بهتر درصورتی که ادعاشم میشه بابا که من که رد کردم.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی