یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

اغفال ناکام

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر


 http://s5.picofile.com/file/8131276676/70eghfal.mp3.html

پیاده شدن متن

-------------------------------------------------------------------

بعضی بحث ها هست که من که صحبتش رو میکنم از تلخی ها و تجربه هایی است که بر سرم اومده بعضی فکر دیگرونه و بعضی هم به جز چیزای دیگه اینه که دلم میخواد بحث بشه و جایی ندیدم بحث بشه همینطوری میگم تا با تجربه ی شما آمیخته بشه و کارهای فرهنگی رونق پیدا کنه حالا من به اینجا رسیدم دلم میخواد پخته بشه ممکنه شمام از طریق دیگه یا به زبانی دیگر یا با روشی دیگر برسی مهم کاره.

داستان رو اگه بخوایم ادامه بدیم اینه که ما آقا نشسته بودیم یا داشتیم نماز میخوندیم بعد مادربزرگم هم آمده اند خونمون گفت بهم علی دعای جوشن کبیر رو هم برای مامانت بخون آقا ما دست رو دلم نزارید مامانم بیمارستان چند روزیه بستری شده اند و التماس دعا آقا ما سال به سالم نمیخونیم این دعا رو باز کردیم دیدیم مربوط میشه به گناه بخشیده بشه القضا اتفاقا ما داستان جنسی میخوندیم چند روزی که اگه اغفال نشیم هم به گناه دیگری جز خواندن که بحث شد این در پست قبل اولش ادعام شد بعد دلم هوایی شد رفتم خوندم و اون چیزای چند پست قبل رو هم نوشتم خلاصه ما دیدیم که اگه بخوایم این دعا رو بخونیم باید توبه کرد و دیگه سراغ حشویات هم نرفت!! بعد گفتم مادر(مادربزرگ) این که دعا برای خوب شدن بیماران نیست این دعای توبه است  و منظورم این بود که میگیم توش بعدهر فراز خلصنا من النار یا رب بعد مادر بزرگم گفت من که سواد ندارم نمیدونم چه دعایی و بعد یه کمم به شوخی گفتم هنوز من جوانم و اینا و چند خطشو خوندم تا اینکه اول بگم که آقا این حشویات بعضی ها رو آروم میکنه بعد میره حمام دوش میگره و غسل چون من اگر حتی گناه هم نکنم برای اینکه شهوت گل کرده و هنوزم نشده ولی چیز بیشتر وقتا یه غسلی میکنم به هر حال خلاصه آقا اگر شکست بخوره طرف جوان لایعقل هوسران این ممکنه اولش احساس آرامش کنه مثله کشیدن تریاک بعد از مدتی ناامید میشه و اعصابش خورد میشه که این دو دلیل داره به نظر من یک اینکه هورمون بدن و غدد ترشح کرده در راه گناه و بد و گناه کبیره دوم اول خدا فرصت میده و این شیاطین هم میترسند از فرشته ها و خدا تا اینکه شما راحت میشی از دست شیطون برای مدتی و این فرصت برای اینه که زود توبه کنی اگر توبه کردی و احیانا اشکی دیگه هورمون مورمون حالیت نیست خدا که بخشیدت شاد میشی ولی اگر توبه نکردی میشی مثل من و گناهت باقی میمونه و اون آرامش اولیه هم نابود میشه چند روز پیش آقای فاطمی نیا رو دیدم در تلوزیون که خعلی با مربوط و به جا مثل همیشه استاد استادان حرف میزد و حدیثی رو تعریف میکردند که در زمان قبل از ظهور حضرت حجت(ع) که شاید اینطوری حدیث باشه که مردم دو دسته اند یا مثل شیشه اند یا مثل سفال که شیشه میشکنه و ائمه اطهار آبش میکنند و دوباره یه چیز جدید میسازند یا هم مثل سفال اند که کلا دیگه اگر شکست فایده ای ندارد خوب جالب بود برام که دو دسته ایم و نه سه دسته که آدم باشیم ولی آرزو بر جوان عیب نیست

خلاصه آقا هدف گفتن اینا نبود چیز جدیدی که فهمیدم این بود که آقا ما دعای جوشن کبیر رو همین چند دقیقه پیش تا فراز 34 خوندم و دیگه به ذهنم خورد بیام اینجا بنویسم راه جدیدم رو این خیلی هم ممکنه برای شما جدید نباشه خلاصه ما گفتیم دعا رو میخونیم هم بخشیده بشیم هم مادرمون خوب شود مامانم خلاصه الان ساعت 6 میشه دیگه کم کم صبحه و آرامشه هم بود که گفتیم و حوصله ی دعا خواندن بود و شیاطین نبودند اذیت کنند خلاصه خوندیم این دعا رو دیدیم که آقا ببخشیدا ببخشید ایشالا از بوسنی ببریم و جواد خان نکونام گل بزنه یا پاس گل بدهد آقا دیدم ذهنمون هک شده موقع دعا خوندن داش جواد نکونام میاد توی ذهنم حالا منم کسی نیستم بی توجهی کردم گفتم من باید هواسم به خدا باشه ولی جواد خان میومد خلاصه تجربه ی جدید اینکه تو روی متن هم که میخوانیم ما از روی دعا اگر کسی اومد توی ذهن این داریم برای اون میخونیم و شاید به جای اون و داریم دعاش میکنیم دیگه و این خوبه یا باید سعی کرد به یاد اون لحنت بشه تا ارتباط دلی برقرار و بخونی تا موفق باشه و دیگه خیلی نمیخواد برای خودمون بخونیم و یا گیر بدیم که چرا یاد خدا نیستم و توجه به معانی ندارم من؟ حالا شاید قرآن خوندن فرق داره با دعا ولی هرچه هست اینکه اختیارا هم شما میتونی عکسی به دست بگیری یا صورت کسی رو و جداگانه و با زور براش دعا بخونی فقط یه کم باید سیم وصل باشه خدا کنه غمگین نشوم و ناامید با این حال و هم اینکه جواد جان در بازی با بوسنی گل بکاره از دعای خیرمون هههه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی